Vad man städar..

sedan man fick barn! Då menar jag inte att det är bara barnen som stökar ner, man hinner helt enkelt inte hålla efter hemma lika ofta. Men nu har jag iaf städat här hemma så imorgon behöver jag inte bekymra mig så mycket över det. Imorgon blir det istället bakning och lite små pysslande inför Tindras födelsedag. =)

Lillagumman blir hela 3 år..tänk så fort tiden går. Helt otroligt!

Adrian ringde till Albin förut så han har haft en kompis här på besök, som vanligt har dom väldigt roligt tillsammans och Albins pappa fick vänta en stund på honom innan vi lyckades få dom att bryta upp för idag. Tindra har haft ont i magen och jag har försökt hjälpa henne på alla sätt och vis jag kunnat.

Nu ska jag ringa sjukhusrådgivningen om henne och hoppas på det bästa. Våran vårdcentral får vi inte ens tid på...suck...när ska det läggas mer pengar på sjukvården? Det behövs förbättringar inom vården men framförallt mer personal.



Publicerad: klockan 19:09:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0