Beställt..
en bikini åt mig och en baddräkt åt Tindra så vi kan bada i sommar. Beställde nyligen en ifrån Nelly men den satt inte bra, den var på tok för stor så nu ska jag sälja den, eftersom jag var för seg och glömde skicka tillbaka den. Dessutom hade jag rabatt på dessa nu så jag fick en hel bikini för mindre än 180 kr och dottern en baddräkt för 112 kr.  Inte illa pinkat.. ;-)

Istället klickade jag hemma denna...



Mammans...


Tindras....


Publicerad: klockan 12:53:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:05:41.
Postat av: Cissi
Wow, vilken cool bikini! Vart hittade du den?
Postad: klockan 14:06:16.
Postat av: Kim
snygga :)
Postad: klockan 16:12:03.
Postat av: Amanda
Jättefin bikini och toksöt baddräkt! ^^
Postad: klockan 19:09:51.
Postat av: Emma-Lisa
Snygg bikini och urcharmig baddräkt till lilljänta :D Köpte en massa kläder till min brorsdotter nu när hon fyllde år - de finns ju så otroligt mkt gulligt, så det blev en hel del "faster-kläder" så att vi kan matcha varandra - ray-ban glasögon bl a. Hahhaha^^

Glädjer mig att höra din åsikt ang rökning och alkohol under graviditeten. Märkligt att vissa inte ser det som en självklarhet liksom... Krama om!!!
Postad: klockan 23:15:39.
Postat av: £lli£
Fina! gillar lillans prickiga;) Liv har fått en i stark turkos och prickar! =) bara solen som fattas nu;)) ( eller RIKTIG värme rättare sägt )

Krams!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0