Det ser ut som att..
jag får skjuta på nästan allt idag. Jag har lite ont i ryggen, ner i rumpan och dessutom otroligt ont i foten. Foten har jag ingen aning om vad det kan vara. Men ryggen har jag några små aningar om. ;-)

Så jag har precis lagat lite lunch åt mig och barnen, det blev potatis och fiskbullar. Kan inte säga att det är någon favorit men barnen gillar det. Det var första gången jag tillagade det här hemma dessutom, mycket enkelt och bra när man har ont.

Alex skulle åka och hämta ut våran tv som varit trasig idag på sin lunch. Och nyss ringde han och meddelade att han var på väg hem med den. Vi ska lägga ut den på blocket. Vi har nämligen redan en stor tv och nu har vi bestämt oss för att göra oss av med 42" tvn. Det behövs alltid pengar, det finns alltid hål att stoppa dom i. ;-) Särskilt nu sedan jag dessutom är sjukskriven.

Nu ska jag kika om barnen ska gå ut igen...
Kram

Publicerad: klockan 14:08:26.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0