Det var som jag trodde..
jag mår inge bra för jag har blivit dyngförkyld och har feber till och från. Det har alltså inte med graviditeten att göra att jag mår såhär, eller den gör kanske det inte bättre eftersom man är trött och illamående emellanåt men det är i huvudsak att jag är förkyld och febrig till och från som gör mig helt nedslagen just nu. ;-)

Tindra och Adrian var vaken 6.20 imorse..dom brukar aldrig vakna så tidigt men det var nog eftersom pappa gick upp då och skulle på jobbet. Så för en stund sedan kröp jag och Tindra ner i vår säng och myste så stumpan somnade en stund. Hon kommer nog vara glad då hon vaknar igen. ;-)

Jag ska göra mig klar för om drygt en timme ska vi gå till dagis och städa gården där, en massa dagisbarn och deras föräldrar kommer vara där och hjälpas åt. Det stod att vi skulle vara där 12-16 men jag hoppas det går snabbare än så. Sedan ska vi hem till min pappa och hälsa på och äta lite middag. Gott. Adrian längtar nu, han har varit sugen att åka dit hela veckan nu.

Kvällen blir lugn och mysig tror jag. Vi har inga stora planer... :-)
Hoppas ni får en fin dag!

Publicerad: klockan 10:50:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:06:27.
Postat av: Cissi
Nä usch! Hoppas att du mår bättre idag! Kramar Cissi
Postad: klockan 12:02:47.
Postat av: Emma-Lisa
Fy för att vara sjuk, bara tanken ppå det gör en ju alldeles matt i kroppen. Jag hoppas att du blir frisk snart! BLir det ngt euruvisionsongcontest ikväll då? Kram
Postad: klockan 10:01:35.
Postat av: Maria
Krya på dig!



Kram
Postad: klockan 13:04:41.
Postat av: £lli£
Krya på dig!!<3

Hoppas helgen har vart bra iaf=D

Varma kramar!! =)
Postad: klockan 10:50:25.
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]
Pssst.. Ville bara säga att svaret på din/dina frågor ligger uppe på bloggen nu ;)



KRAM!

/ http://esth.blogg.se
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0