Full fart...
Hej hopp!
Idag har det varit full fart trots att jag inte är så jättepigg.

Imorse gick jag och barnen iväg på dagis, på väg mot dagiset kände jag det första svallningarna av illamående välla över mig, så jag började desperat leta efter ställen på vägen där jag kunde spy om det skulle gå så illa. Lämnade barnen och vinkade snabbt sedan hem och fikade. Då blev det bättre.

Bestämde med Lina att hon skulle komma och hämta upp mig så skulle vi åka och kika på kaffebryggare åt henne och sedan ta en fika på Charm, så det gjorde jag denna förmiddag. Och myste med hennes lilla 1-åring, Alva...Charmtrollet! ;-) Jag fick en present av Lina, ett halsband, ett namnsmycke. Otroligt fint!! Jag blev så glad gumman, STORT TACK!! Ni kan kika in på hennes hemsida här på höger sida i bloggen, Linas Smycken. Hon är superduktig.

Efteråt drog jag ut till mormor och gjorde klart hennes två fönster som skulle putsas, hängde gardiner och sedan rensade vi ur en liten hylla och jag tog med mig en del och for iväg med. Tack momma!! Jag har världens bästa mormor, hon är så gullig. Vi lyssnade på lite Gris-Nils oxå. ;-)

Jag hann hem en stund innan jag skulle hämta barnen och idag vi Marianne veta vår lilla hemlis. Hon tyckte det var roligt och undrade hur jag mådde och så. Otroligt omtänksam fröken! =)

Senare i bilen då vi handlat lite middag så kom Adrian på den ultimata idéen...han ska döpa bebisen till "Adrian"... Varpå jag svarade att det kan bli en flicka. Adrian kontrade med att det inte alls är en flicka för han kan se det i min mage. Då kom jag med argument nummer 2, "Jag kan inte ha två barn som heter likadant, ni kommer juh aldrig veta vem jag ropar på?"
Men ser ni, det har han oxå en lösning på... Bebisen ska juh heta "Lill-Adrian".... Hahaha...gullunge..!! Vi får väl se hjärtat. ;-)


Ni får hålla tillgodo just nu med denna bild...det gick inte att få till den bättre just nu!

Snart bär det iväg på barngympa och denna dag har varit full av fart. På hemvägen hämtar vi hem Alex och sedan blir det duschning av barn och nattning. Ikväll ska jag ta det lugnt. Men dagen har gått fort iaf!

P.s... Jag har druckit en massa citronvatten och imorrn när jag inte har något inbokat och vårdcentralen förhoppningsvis har en tid så ska jag dit och kolla mig. ;-)

Publicerad: klockan 16:53:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:55:26.
Postat av: Malin
Jag gillar din blogg :) Ursöta barn du har!
Postad: klockan 20:59:01.
Postat av: Maria
De är för söta de små Liven med sina funderingar:-)

Jätte fint halsband!



Ha en bra kväll.
Postad: klockan 21:05:58.
Postat av: **Wojtan**
Det låter ju väldigt gulligt med LillAdrian :)

Smycket var jättefint, jag har ett likadant med mina tjejers namn och min mans namn.



Wojtan
Postad: klockan 21:06:23.
Postat av: £lli£
Å så fint halsband! kan du gravera in nya bebbens namn sedan oxå;)

Trevlig kväll! =)
Postad: klockan 21:18:18.
Postat av: Cissi
Känner igen den där illamåendekänslan, det gäller att inte hoppa över att äta, och gärna ha något ätbart i fickan/väskan.



Hoppas att det går bra hos bm i morgon! Kramar
Postad: klockan 09:07:58.
Postat av: Emma-Lisa
Men herre gud kvinna va flitig du är! Putsar fönster och donar - och seddutom när du känner dig illamående. Blir glad av att läsa det du skriver iaf - du är en sån härlig person^^

Och vilka vackra smycken! vilken är hennes hemsida? Går det att beställa av henne?

Krama om
Postad: klockan 10:09:10.
Postat av: emily
va sjutton, har jag missat att du är gravid!!?? :O
Postad: klockan 10:34:56.
Postat av: emily
altså jag måste vara världens segaste, nu faller bitarna på plats, hahahaha! GRATTIS!! Gud så spännande, vilken vecka är du i?



(gud jag skäms..)
Postad: klockan 10:39:17.
Postat av: H A N N A | http://esth.blogg.se
fin bloggdesign du har :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0