God Morgon..
okej jag har varit vaken ett bra tag... jag klev upp med barnen klockan 8.15, vi gjorde oss klara och jag hann få en del humörsvängningar, katten välte ett glas med vatten, jag slog lilltån i en vägg(!) och barnen var lite sisådär med påklädning. Men efter några "andas in, andas utttttt" så var vi fit for fight igen. ;-) Så det gick bra denna morgon, Adrian cyklade till dagis och Tindra ville åka vagn.

Jag mår fortfarande kalas, ryggen känns bra, halsbrännan är borta, brösten gör ont som bara den. Men livet leker juh! Så man ska inte klaga. ;-)

Så nu ska jag uppdatera er med lite bilder, magen är rätt uppsvälld och jag känner mig mest bara småtjock nu..ni vet ingen anar något och tror att man bara vräkt i sig en massa mat i helgen. Hahaha... ni ska själva få göra en jämförelse, jag tror magen kommer fort denna gång. Mysigt! =) Tyvärr är förebilden inte den bästa, men det var den enda jag hittade som man såg på ett ungefär.

Ska strax göra mig klar, ska iväg till Birsta och fika med en vän som jag inte träffat på evigheter, det kommer bli så kul!! Sedan ska jag till min kurator och prata med henne..












Publicerad: klockan 10:34:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:42:29.
Postat av: £lli£
Å tack!! =)



Så fin liten plutmage;) vad kul att få följa din graviditet=) från plut till plutt!



ha en fantastisk dag söta du!
Postad: klockan 10:43:36.
Postat av: Amanda
Jo, men visst syns det skillnad. Fin liten mage du har fått. ^^



ja, han är en riktig tiger Ludde. ♥ Min lilla kämpe!
Postad: klockan 11:44:52.
Postat av: Maria
Vilken fin liten mage du har fått, jätte mysigt!

Ta hand om dig.



Ha en bra dag!
Postad: klockan 13:23:01.
Postat av: Angen
Men dra mig baklänges =)

GRATTIS!!!!! vad roligt!

när är de beräknat?

vilken vecka är du i? =)

Pöss
Postad: klockan 20:38:22.
Postat av: Josefine
Naaw så fin mage. =D Härligt du gjort det med teststickan med!
Postad: klockan 22:20:18.
Postat av: niina
hur kan din mage synas så tidigt typ i 6 veckan bruka inte synas förrän i 3 månaden ? :S
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0