Gratis är gott!
Så om ni gillar gratis, registrera er här: Gratis5

Jag och Tindra kikar på Karlsson på taket, den tecknade...så mysigt..killarna lagar middag! Pannkaka.

Fick precis ett mejl ifrån mamma som jag kikade på, det var lite minnesord. Mammas vän L har avlidit och ibland är livet så orättvist. Hon har hjälpt mig genom en del svåra stunder och det är jag henne evigt tacksam för. Vila i frid L!
Mina tankar och styrka sänder jag till hennes barn som ska orka gå vidare i livet utan sin mamma.

Nu ska jag mysa med lilltjejen en stund igen..

Publicerad: klockan 17:26:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:37:45.
Postat av: emily
Åh fy.. det är så otroligt jobbigt när någon går bort. Även om man inte är suuuuper nära så gör det otroligt ont.



Men hjälp, vilka små bekymmer, hahahaha. Man ska vara glad för att man inte har större problem :P

kram
Postad: klockan 22:01:18.
Postat av: Kim
Jaha, vad roligt :)
Postad: klockan 22:03:12.
Postat av: Kim
hahahahh jaha.. ja det var mitt första jobb (att boka kundbesöken) haha det var det sämsta jobbet någonsin. Var kvar i ungefär en månad..
Postad: klockan 00:02:14.
Postat av: Lisa
Ja tiden brukar gå segt när man är gravid!

Eller ja.. så tyckte jag att det kändes när det begav sig iaf :)



Haft en bra dag?

Hoppas det!

Själv ska jag väl bara lata mig resten av veckan kanske.. försöka hitta nå jobb?



Ha de gött!

kramar.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0