Hej hå..
Igår hann jag inte uppdatera något mer. Först gjorde jag iordning ute på altan.. det börjar bli så fint där..mysigt!
Sedan tittade mina 3 småsykon förbi här och min äldste bror hjälpte till att få upp den sista gardingstången för då hade jag så ont i ryggen att jag knappt orkade stå. Tydligen så kan man få foglossning redan nu och jag hoppas att det inte är det, men det känns tyvärr väldigt mycket som så.

När dom åkte tog dom med mina barn till min farbror som igår fyllde 50 år, GRATTIS MATS...tyvärr har jag minne som en guldfisk och hade helt glömt bort detta. Jag hämtade hem Alex och sedan kom det en kille hit och skulle tvätta en matta åt oss. Mycket bra maskin han visade men på tok för dyr...42000 kr..nej tack. Inte just nu iaf. ;-)

Idag har jag och Tindra inte haft mycket för oss. Vi följde Adde till Albin och gick här uppe över lägdan, men den är tydligen fortfarande inte torr. Det gick bra en bit, tills lillgumman snubblade och då var det kört för mamman...plopp sa det och sedan satt skon fast i ett hål av lera och jag stod barfota. Adrian gick det bra för..han kom ur det ren och hel. Och då lyckades han få med sig mammas sko oxå. Vilken kille! ;-)

Ska ta en bild på honom sedan så ska ni få se vad snygg han är idag, han har klätt sig själv och fixat håret idag. Sötnos!

Albins pappa fick sig ett gott skratt... Men det bjuder vi på. =)
Tindra sussar, tröttis från igår och jag ligger bredvid henne och vilar. Vill göra så mycket men jag klarar det inte just nu med ryggen. Imorgon hoppas jag man är på G igen.

Nepp slötid igen.. ;)
Kram

Publicerad: klockan 16:10:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:42:04.
Postat av: Emma-Lisa
Ja, han blev väldigt glad :) så mysigt med pyssel! Själv har jag och Tom pysslatpå hemma hos svärföräldrarna och gjort i ordning ett rum som tidigare, för länge sedan, varit ett tvättrum och som nu bara används som förråd. Kommer bli bra tror jag :)

Har ni tänkt p några namn ännu då? Kram kram
Postad: klockan 20:14:14.
Postat av: Cissi
Målat Micki-spisen vit, spännande! Kommer det foto på det kanske? (Väntar ju fortfarande på foton från altanen...) ;)



Hoppas att ni får en mysig söndagkväll och att du inte har alltför ont i ryggen!



Kramar
Postad: klockan 14:08:15.
Postat av: Kim
var det en kirby som rengjorde mattan? :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0