Planer för dagen?
Idag är planerna att jag ska hinna städa undan lite, fixa lite med gardinerna ute på vår inglasade altan, borra upp lite gardinstänger och sådant. Sedan ska jag göra en inköpslista på mat.
Eventuellt åka och hälsa på en vän på hennes jobb en stund.

Hade även tänkt hinna ut till momma och tvätta lite fönster och grejja, men jag vet inte om jag ska göra det idag. Jag tror hon skulle iväg och båda barnen är hemma idag då dagis har stängt, planeringsdag. Så jag ska försöka aktivera dom med en tripp till lekparken om vi hinner med oss. Ute ska vi vara iaf då det är så fint väder. =)
 

Mamman


Indianen Adrian såg ut såhär när jag hämtade honom idag...


Min lilla indianflicka Tindra..

Publicerad: klockan 11:30:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:50:58.
Postat av: emily
Nemen hur söta bilder va inte de där då? Va vacker du är föresten.



Hoppas du inte fixar ihjäl dig där hemma :)

kramar
Postad: klockan 11:51:03.
Postat av: emily
Nemen hur söta bilder va inte de där då? Va vacker du är föresten.



Hoppas du inte fixar ihjäl dig där hemma :)

kramar
Postad: klockan 20:51:04.
Postat av: Cissi
Vad otroligt fina ni är allihop! Vackra foton.



Oj, vad du är aktiv, är det gravidhormonerna som får dig att piffa och fixa inför bebisens ankomst kanske?



Hoppas att ni har en mysig fredagkväll! Kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0