Ska försöka blogga..
på dagarna då jag mår som bäst. I förrgår hälsade jag och familjen på hos mormor på sjukhuset och gissa vem som fick gå på toaletten och kräkas..inte så roligt att ligga där och kräkas. Uff! =/

Igår tog jag en hellugn dag, jag slappade och lät kroppen vila..otroligt skönt! Men idag måste jag försöka ta itu med vårt hem så vi får rent och snyggt här igen.

Idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt innan kvällen och illamåendet dyker upp. Det är avslutning på dagis idag oxå, spännande. Ska filma dom små så deras far kan kika på dom ikväll, han skulle försöka gå var det tänkt men så var det någon som var sjuk på jobbet och då är det omöjligt för honom att kunna sticka iväg. Lite tråkigt då men det ska förhoppningsvis gå bra ändå. Barnen var så söta idag innan dom drog iväg... Gullungar! Jag älskar er så högt mina hjärtan...

Nu ska ni få en låt som jag diggar just nu...saknar spinningen just nu! Skönt att få åka och träna. Denna låt är underbar att köra spinning till!



Publicerad: klockan 10:09:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0