Tacksam..
Jag är enormt tacksam nu gentemot min mor och hennes karl, Anders som precis varit här och hjälpt mig reda upp röran här hemma. Att få hjälp att städa och plocka undan disk osv är GULD VÄRT när man själv ligger hela eftermiddagarna och är sjukt illamående. TACK För er hjälp!!

Så nu behövs det bara dammtorkas lite, skura toaletterna, dammsuga och torkas golv. Men det spar jag på till imorrn, då jag och gubben kan hjälpas åt med detta. Har lite att tvätta igen oxå, bäst att sätta igång med sånt innan det blir en oöverstiglig hög som sist. ;-)

Ska strax göra middag åt oss, bäst att passa på innan man knappt kan stiga upp ur sängen. Det blir stuvade makaroner och korv här idag, enkelt men faktiskt gott om ni frågar mig!

Igår sov jag från ca 20.30 - 22.00..sedan klev jag upp, gick ner och såg Prison Break med maken. Grät en skvätt till sista avsnittet. Nu är det slut och jag älskade serien, den var otroligt bra! Maken kröp ner och kramades med mig så jag blev lite gladare mitt i mitt hormonstinna jag. Hormonerna hoppar upp och ner nu, ena sekunden är jag glad, nästa gråter jag. Men jag har juh varit så här förr som gravid så jag känner igen det såväl.

Nu ska jag se klart Cityakuten, det är sol ute och jag orkar inte vara uppe.. hoppas vädret håller i sig och att man snart är piggare och orkar upp och har lite mer energi! ;-)


Tindra kom på att man kunde ha Mariekex ögon!


Adrian kan oxå... ;-)


Mina tre älsklingar på en och samma gunga....


Publicerad: klockan 15:02:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:01:40.
Postat av: Emma-Lisa
Marie-kexögon det är ngt de! Haha, du har så underbara barn, blir verkligen inspirerad ska du veta ;) Hoppas att du har en underbar helg med dina underbar, sköt om dig vackra du!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0