Urinvägsinfektion..redan?
Huh...kissar hela tiden och nu svider till ibland. Kan jag redan fått min första UVI?? Jag får flertalet när jag är gravid så jag måste nog ta och kolla upp detta..omgående!


Sötfia som har ramlat på dagis idag och skrapat i ansiktet...man ser att hon är röd uppe på läppen.. =/
Min vackra tös!!

Osså vackraste Adrian... jag förstår att tjejerna har pussjagis på dagis! ;)

Jag älskar er så otroligt högt våra barn!!! Ni är otroliga & fantastiska individer och jag är stolt över att få vara eran mamma!!
Pussss


Publicerad: klockan 17:16:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:42:51.
Postat av: Emma-lisa
Men dy för uvi, stackare :( Tack, det var oerhört skönt att bli av med den, tjänade 4000 på det också räknade jag ut^^

Ang fonder och aktier så tycker jag att du ska gå till din bank och till en rådgivare - de blir mer än glada om de får "sälja-på" dig lite fonder. Just nu är det det absolut bästa sparandet du kan göra, förutsatt att du inte tänker vara där och "norpa" utan håller tassarna borta i ett par år s¨å det hinner bli ngt. Jag sätter undan 250 kr i månaden, mer har inte en student som jag råd med, men det är alltid ngt :) Annars kan du gå in och läsa på http://www.aktierochfonder.se/ där får du en ganska enkel och lättsam inblick i vad hela karusellen handlar om.

Hoppas att allt är toppen med dig och din lilla mage ;) fick bilder på dina små gryn också! Krama om
Postad: klockan 18:27:23.
Postat av: Cissi
Oj, är inte det farligt för fostret (om man går med det för länge vill säga)?



Stackars lilla Tindra. De är så fina dina (eller era, rättare sagt) barn!



Hoppas att ni får en mysig kväll! Kramar Cissi
Postad: klockan 20:40:40.
Postat av: Josefine
Usch stackare, Jag är en sån som haft nästintill kronisk uvi i 10 år så förstår hur du känner. Men se till att kolla upp det snarast eftersom du är gravid. Annars kan jag tipsa om äppelcidervinägen (ca 2-3 tsk blandat med mycket vatten). Brukar vara supereffektivt. Men bör nog kollas upp ändå.
Postad: klockan 21:29:32.
Postat av: Josefine
Tack.

Ja verkligen, sånt vill man gärna göra snarast så att processen kommer igång liksom. Allt känns ju lite smidigare när man är inne i systemet.
Postad: klockan 06:43:41.
Postat av: Johanna
Nej usch för urinvägsinfektion! Åkte på det nu jag också...



Hade nästan kunna tagit reda på vad det är för nån den här gången också.

Blir mer och mer sugen på att veta, men nu kan jag lika gärna vänta :)



Åh tiden kommer gå så fort för dig också!

Från början tyckte jag det gick skitsegt men nu går det undan :)



Vad säger barna om ett syskon då? :)
Postad: klockan 08:18:43.
Postat av: Lisa
Oj de va ju inge skoj! Hoppas att det ordnar sig med urinvägsinfektionerna!

Oh vilka söta barn du har :)



Ha en underbar dag tjejen!

kramar.
Postad: klockan 09:30:34.
Postat av: emily
men lillan då! Och jag förstår också att tjejerna har Adrian i sikte ;)



kram
Postad: klockan 10:49:44.
Postat av: £lli£
usha, jag kissa och kissa hela tiden första veckorna/3 månaderna... va inte uvi, kanske bara trycker på just nu?



Hoppas det blir bättre!



Ha en underbardag! Krams =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0