Vika tvätt och poppa musik!
Det sysslar jag med..skulle behöva gå och handla men barnvagnen är TOM PÅ LUFT. Grr...vad är det för dumma idéer och komma på att man ska göra lufthjul på barnvagnar?! Ja jag.. vet hur smart var det av mig att välja lufthjul?..Det misstaget kommer jag aldrig göra om! ;-)

Så nu poppar jag musik, barnen leker och jag tänkte vi skulle grilla för första gången idag eftersom vi inte hunnit med det tidigare..eller så skjuter vi på det till imorgon då vi ska till svärmor senare. Kanske inte hinner med oss om vi ska grilla ikväll?!

Jag skulle vilja sätta igång att fixa Tindras rum, har en vision därinne som jag vill få till..helst nu.. ;-) Men först ska det målas om därinne och innan det slipas. Så någon gång inom en snar framtid hoppas jag att vi får till hennes rum som jag vill ha det därinne, och jag vet att hon kommer bli överlycklig!

Nu ska jag slå en signal till min gulliga mormor, måste bestämma en dag då jag kan komma och hjälpa henne, och såklart prata lite hemlisar med henne, som alltid! ;-)

Massa kramar till er!

Publicerad: klockan 15:55:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:02:02.
Postat av: maja
Tack för din snälla kommentar!!

Jag gillar din blogg också!

Hoppas du får en fin fortsättning på helgen
Postad: klockan 16:03:31.
Postat av: Tessah
tack desamma! :)



Vika tvätt och poppa musik borde jag också göra ikväll ..haha...men nääää har varit ute hela dagen nu och ikväll ska jag på bio och se X-men. :P



Ha en trevlig kväll!! krams!
Postad: klockan 16:33:12.
Postat av: camilla
Tack :) Världens kap också!

Ha en bra kväll och kul att du tittade in!
Postad: klockan 18:15:23.
Postat av: angelica
meen inte kände jag igen dej förra helgen, tokiga jag! :) martina sa -- du hade träffat johanna förra helgen va?! hmmm.... :) sorry! skyller på minnet och åldern :) må ju kanske ta o dra ihop en fest i sommar!

tråkigt att vika tvätt, men det måste ju tyvärr göras. ha en mysig "snartsommar" kväll :) kram
Postad: klockan 18:56:20.
Postat av: Veronica
Tack så mycket :) detsamma!
Postad: klockan 20:23:16.
Postat av: emma
fin blogg :D

hur mår du?

kram
Postad: klockan 22:00:06.
Postat av: Kim
haha gud vad söt du är :) jag ska lägga upp bilder på skorna så snart jag får tid.



Hoppas att ni har en mysig fredagkväll
Postad: klockan 22:42:07.
Postat av: emma
sv: okej :D

jodå, d e bra, så skönt me värma o sol, har du också det varmt o skönt?

kram
Postad: klockan 22:45:58.
Postat av: £lli£
Blev det ng grillat?

Här luktar det matos i varenda trädgård;) grillningen e i full gång nu!! vi grilla igår, idag käka vi resterna hehe...



Trevlig Helg! Krams =)
Postad: klockan 23:17:43.
Postat av: Karin (Albins mamma)
Ja dom är så söta våra godingar :)
Postad: klockan 09:41:25.
Postat av: emily
Jag är likadan när det kommer till visioner, man vill sätta det i verket DIREKT! Jag hatar att gå och vänta, eller att ta lite i taget. Allt på en gång tack ;)

kramar
Postad: klockan 17:39:20.
Postat av: Madicken - Foto
Fin blogg :D
Postad: klockan 19:07:34.
Postat av: Emma-Lisa
Finns inget mysigare än att få spendera lite tid med sin älskvärda mormor^^
Postad: klockan 19:55:33.
Postat av: Cissi
Hoppas att ni får en trevlig lördag kväll! Kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0