Vilken dag.

Var som sagt in på Birsta och gick förbi Jessicas jobb, hon var där så jag var tvungen att springa och uppdatera mig lite. Du vet att jag håller tummarna gumman ikväll. ;-)

Sedan gick jag till Maries jobb och så gick vi och köpte dricka och satte oss en stund och surrade. 8 månaders uppdaterande, vi skulle behövt mer tid. ;-) Det var kul att träffa dig igen gumman. Och tack för drickan! Jag hittade igen plånboken.. fick lite panik då jag trodde att jag tappat den. :)

Efteråt pratade jag en sväng med min kurator och vi bokade om tiden till en annan vecka, det funkar så bra ändå nu. Hade ingen ork att åka dit idag.

Istället ringde jag maken som skulle äta lunch i samma veva, blev lite lunchsugen och frågade om jag fick äta med honom och Pär, vilket gick bra. Så jag for iväg och på vägen såg jag att Johanna jobbade idag, så jag rusade in och lånade med mig henne oxå. Så roligt att man hinner ses även om det är en kort stund. =)

Sedan satt vi och skrattade gott...Vi berättade för Pär att vi skulle ha en till och han är för rolig. Han satt och frågade ut oss om olika saker, typ "Är det verkligen kul att byta blöja?" "Tycker ni att det är roligt eller säger ni det för att man ska tycka det?" Osv... Han är riktigt knäpp! ;-)

Så jag kom hem för en liten liten stund sedan, blev glad då jag såg att Tindra äntligen sitter på väntetid hos Barnmottagningen. Finally! Så nu är det 1 månads väntan.

Lite uppdatering från dagen som förövrigt varit toppen!
Vi får ses och höras senare..
Kram



Publicerad: klockan 14:55:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:06:14.
Postat av: Angen
men gud va roligt, jag är avis..vill genomgå förlossningen en gång till, de var en så underbar upplevelse =)

vi får ta å hitta på nå nån dag, fika på stan elr så!

KRAM
Postad: klockan 15:41:11.
Postat av: Cissi
Hihihi, magen kommer fort med trean... ;)



Låter som en härlig dag, du verkar så lycklig just nu - som att du går på små rosa moln... :D



Kramar Cissi
Postad: klockan 16:01:28.
Postat av: Johanna
Jag tror också på en pojke! Marcus också. Nästan så man är inställd på det också, men vilket som är mer än välkommet såklart :)



Tänker ni ta reda på vad ni får för en liten?



Visst är det konstigt att alla leksaker ska gå sönder?? Thea´s grejer har ett bäst-före-datum på 1 vecka typ :P

Haha näerå, men det dröjer inte länge förrän det är nåt som går sönder.



Ha det bra :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0