1, 2 , 3...
3 med Britney Spears, vilken kalaslåt. Jag blir så sugen på att gå ut och dansa, jag tvivlar dock på att mina fogar skulle gilla det lika mycket?! :) Jag älskar musik, har alltid gjort..ända sedan jag var liten och uppfann mina egna sånger som jag spelade in på band.

Det roliga är att Tindra är likadan..jag märker det alltmer. På dagis ber hon fröknarna spela musik så hon får dansa och hemma dansar hon och sjunger båda kända och egen komponerade sånger.

Det var tufft att komma upp ur sängen imorse..! Men vi släpade oss upp och gjorde oss klara, det tog en del tid med sminkandet utav mina skogsdjur. Idag var maskeraden på Dagis, Adrian förvandlades till en Fladdermus och Tindra till Ekorre, som ni såg i ett tidigare inlägg. ;) Så fina så! Vi var lite sen till dagis men det gjorde inte så mycket.

Jag stannade till efter sprutor innan jag gick hemåt. Jag tog insulinsprutan idag då Adrian inte kände sig riktigt redo för fröken ännu. Det blev lite nervöst och vi bestämde att då tar vi det imorgon och testar då istället. :) Han måste få bestämma lite själv. Och dessutom kan jag förstå honom också, tänk er själv att den som ska ta en spruta på er börjar fråga er mamma hur man ska göra osv?! Klart han blir lite nervös, men det kommer gå så bra sedan. Det är jag säker på. :)

När jag kom hem gjorde jag lunch åt mig själv..ännu en positiv sak som kommit utav regelbundna kostvanor. I vanliga fall skulle jag letat rätt på något enkelt, en smörgås, frukt eller något sånt, inte göra lunch när det bara är jag som ska äta. Men inte nu, nu gjorde jag lunch. Så njuter jag av lugnet innan jag ska hämta hem barnen igen.

Ahh...ska hämta in posten och hoppas på att det kommit något spännande idag! :)


Mini Me... :)

Publicerad: klockan 13:08:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:37:09.
Postat av: Jennifer
Jag har BF den 16 feb så det är ju ett tag kvar.

Man vet ju aldrig med de små när de tänkt kika ut, men man hoppas ju hela tiden på att slippa gå över iaf :)

Jo jag mår också himla bra faktiskt förutom, precis som du, förvärkar och lite foglossning i mellanåt. Det är sånt man får ta :)
Postad: klockan 13:56:29.
Postat av: Diana ♥
Tack för dina värdefulla tips! Har verkligen blivit "hjälpt" av mina söta läsare som delar med sig av sina förlossningsberättelser, TACK! =) Nu har jag lite mindre rampfeber, haha! Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0