Att föra en kamp för sitt barn!?
Alla föräldrar ser det nog som en självklarhet att man kommer kämpa in i det sista för sitt barn i alla lägen, så även vi. Men nu måste jag säga att tårar tar över och orken är slut, jag kämpa med näbbar och klor för Adrians skull. Så känns det iaf även om jag utåt sett kanske är en person som hellre försöker säga saker på ett för snällt sätt så brinner jag inuti, jag brinner för mitt barns bästa. För att han ska leva ett så normalt liv som möjligt, för att inte låta Diabetesen ta över livet. Han ska leva så normalt som möjligt.

Men vissa delar funkar bara inte längre. Hur hårt ska man behöva kämpa för sitt barns rätt? Ska inte det vara en självklarhet att alla barn ska behandlas lika i största möjliga mån?! Trots sina sjukdomar? Var finns respekten hos oss vuxna gentemot barnet?

Jag är otroligt ledsen just nu, jag vill helst inte skriva ut allt här då jag inte vet vilka som läser min blogg. Jag vill inte smutskasta andra men allt jag begär som förälder är RESPEKT och att mitt barn tillåts samma saker som andra barn. Han ska inte behöva känna sig utanför och ensam för att han är sjuk, är det för mycket begärt??

Nu väntar jag på att sköterskan och kuratorn hör av sig, tack och lov för gullig personal på sjukhuset, annars hade jag nog gått under just nu. Det här funkar ta mig tusan inte..men har jag något val? Jag gör det tills hjälp kommer..för min sons skull..för hans rätt att vara barn och behandlas som ett.



Jag älskar dig gubben! ♥

Publicerad: klockan 12:24:47.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 13:42:36.
Postat av: Sofie
Usch, så trist :/

Att han få leva så normalt som möjligt, det borde alla se som en självklarhet.



Hoppas det löser sig.



Kram
Postad: klockan 17:07:13.
Postat av: Johanna
Otroligt fint skrivet gumman och stå på dig!
Postad: klockan 18:19:08.
Postat av: MammaMaria
Jag tycker du är jätte stark som orkar...Stå på dig!:)
Postad: klockan 20:43:35.
Postat av: Anna
Jag känner med dig och jag hatar att läsa sånt här. Blir så arg på vuxna precis som du!

Finns för dig om du vill prata av dig!!!!

Tack för spotify också! Lyssar på asbra musik hela tiden!!
Postad: klockan 18:21:25.
Postat av: Cissi
Du är superstark! Klart att orken och kämpalusten går upp och ner (precis som allt annat) men jag tycker att du gör ett hästjobb. Hoppas att det löser sig snart. Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0