Clownen Daff-Daff.
Det gick bra förut hos arbetsterapeuten, det är med största sannolikhet Karptunnelsyndrom som domningarna beror på. Fick prova skenor till händerna och oj vad skönt det var. Köpte dom inte dock, kostade 153 kr per skena och tydligen så brukar man testa övningarna man får först innan man köper skenorna. Så vi får göra det då.

Åkte förbi på affären efteråt och hittade flingor som jag tror kan vara bra för Adrian. Det återstår att se hur hans blodsocker ligger efteråt. Sedan åkte jag förbi hos pappa där han jobbade på för fullt för att få klart deras hall. :)

Jag hann inte mer än vara hemma en liten stund innan det var dags att åka på sjukhuset och kolla på clownen Daff-Daff...barnen hade så kul och det var rätt många barn där. Sedan blev det fika inne på lekterapin och Adrian blev besviken då vi skulle åka hem.

Vi har hunnit tillaga lite middag här hemma och det var A som kockade...nu har han dragit iväg för att kasta skräp på tippen, så skönt att det försvinner en massa skrot ifrån Garaget.

Jag sitter här, trött och helt slut, barnen fikar kvällsfika och jag har fasligt ont i njurarna..! Jag hoppas det inte är en UVI!? Det känns inte som så då jag inte har några symptom förutom ont i njurarna, men man vet juh aldrig!?





Publicerad: klockan 19:19:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:13:07.
Postat av: unique
Skönt att iaf veta vad det är som orsakar domningarna..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0