Då kör vi igång då!
Dagen har gått segt fram tills nu. Adrian har precis fått hit Albin och dom leker på hans rum. Tindra tar det lugnt och kollar för en gångs skull på barnprogram, hon är en trött tjej idag och har haft en jobbig förmiddag. Hon blir jättesur nu när hon inte är först med att tex klä på sig..så hon surade stort då både jag och brorsan hann före. Hon brukar vara snabbare än mig som numera har en stor mage i vägen. ;)

Jag tänkte ta itu med städandet så att det är rent och fint här tills 1:a Advent på Söndag, då ska det pyntas och göras julfint. Jag längtar otroligt mycket nu..det är helmysigt med jul. Så idag blir det städning för hela slanten och det kan behövas, en riktig storstädning blir det. Rensa och kasta massa skräp som legat och samlat på sig här under dessa snart två månader sedan Adrian fick Diabetes. Vi har städat det synliga men lite överallt kan man hitta små högar med papper och sådant som samlat damm i väntan på att vi ska hinna med.

På mitt Spotify spelas just nu bland annat :
Seal - Amazing
Leona Lewis - Run
Black Eyed Peas - Meet me halfway
Britney Spears - 3
Kelly Clarksson - My life would suck without you

Med andra ord en salig blandning! :)


Våra små tomtar för 2 år sedan...

Publicerad: klockan 13:05:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:14:06.
Postat av: Sofie
Det ska bli så mysigt att pynta inför julen! :)

På lördag har jag tänkt ta tag i lussekattsbakandet me.. mums!



HA en bra dag!

Kram
Postad: klockan 15:05:04.
Postat av: unique
Åh, ja ska oxå få pynta på söndag. Myyyyys
Postad: klockan 09:45:46.
Postat av: jessica
så sött
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0