Dagen har rusat fram..
och det är redan kväll! Hinner knappt med mig här hemma. Jag fick sova denna morgon, tack älskling, det behövdes! Jag vaknar om nätterna nu av att jag vänder mig emot höger sida och får världens förvärk! Det blir flås och pust och stön och så fort jag kommer runt på vänster sida så släpper det?! Så knepigt! Hela magen blir alldeles hård och jag får så ONT. Och tänk då vet jag att förlossningsvärkarna gör sååå mycket ondare. ;)

Adrian har legat bra i blodsockret hela gårdagen och idag fram till middag idag...nu är han alldeles för hög igen! Jag blir halvt tokig på detta, det är en enorm balansgång det här med blodsocker.

Tindra har lekt med mig en stund och Adrian har spelat sitt nya spel som han fått av sin far, Indiana Jones 2. Vi har fått i oss middag och inväntar nu pappa A som jobbar enda tills 18.15. Jag tror jag ska sätta lite fart och städa lite här hemma, ni kommer väl ihåg att det imorgon är endast 1 vecka kvar till 1:a advent..då är det fritt fram med julpyntet! :) Jag längtar så!! Det blir så mysigt då man får ställa fram adventsljusstakarna och det står lite tomtar och annat framme. Jag älskar verkligen JULEN, det är min favorithögtid på hela året, och då menar jag inte bara självaste julafton utan även allt det innan och efter!

Nej som sagt, nu ska jag sätta igång och få fint här..!! Lite julmusik till städandet kanske?! :) Det vore inte så tokigt!





Publicerad: klockan 18:07:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:19:56.
Postat av: Lina
Hej Gums! Vad härligt med julpynt! :) Jag har storstädat huset idag, ska försöka röja uppe i "skrotrummet" + förrådet imorrn så jag får tag i julpyntet som gömmer sig nånstans in the area... ;)



Ja din syster + svåger gjorde ett kanonjobb! :D Är jättenöjd med bloggens utseende nu. :)



Ska vi ses nått i veckan? Jag kan komma ut till dig om det är lättare, bestäm du! :) Kraaaaam!
Postad: klockan 18:23:31.
Postat av: Amanda
Jag ska julbaka imorgon ;)
Postad: klockan 20:06:47.
Postat av: JeckaPecka
Hejsan!!



Ja det här med blodsockret blir man inte klok på. Elvin har också börjat med att ligga högt mest hela tiden, med enstaka "normala" och låga värden emellanåt.....å inte vet vi varför det blir så.

Känns väldigt jobbigt vissa stunder tycker jag.



Julen är min favoritårstid oxå!!=)

Postad: klockan 01:11:27.
Postat av: MammaMaria
Jättefina knoddar du har :D
Postad: klockan 10:44:24.
Postat av: Sandra
Julen är enormt mysig :) Men nu den 1a flyttar vi när vi borde börja få fram lite julstämning ;)



Så blir stök istället :P Men ska försöka få fort iårdning och upp med alla grejjerna i nya lyan :D Ska bli så mys med en ny fräsch lägenhet faktist :D Och jul därefter i en 2a :P En riktig spis så nu kan man göra jansson och alla goda gratänger utan problem :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0