Dags att laga middag!
Nu börjar vi bli hungriga...! Eller iaf jag. :P
Dags att laga middag, ibland känns det som att det enda man gör är att stå i köket. Laga olika måltider, ta undan disk, torka bänkar och bord..osv. Men det börjar bli rutiner här..och det är det vi eftersträvar.

Jag har hunnit med en del här hemma också. Rensat bland papper (alltifrån papper om Adrian till räkningar till info om olika saker), ringt till Försäkringskassan och kollat hur det går för dom med handläggningen av Adrian, det gick tydligen framåt, sakta men säkert. Pratat med banken angående ett sparkonto åt barnen, så det ska vi in och skriva på här någon dag framöver. Dessutom glömde jag återigen att be om moderskapsintyget så då jag kom hem från MVC fick jag ringa och be dom skicka det istället, annars glömmer jag det säkert nästa gång igen. :)

Vad jag inte hunnit med: Vila! Och det känns kan jag säga.. tröttare kan ingen vara. ;)

Måste göra en lista till imorgon med saker som ska göras..jag glömmer nämligen hälften nu för tiden?!



Publicerad: klockan 16:28:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:56:55.
Postat av: Renée
Snygg blogg =)
Postad: klockan 18:14:58.
Postat av: Emily
haha jaaa du ibland känns de verkligen som att man inte gör annat än torkar o fixar i köket. Sen ahr det en förmåga att så fort man städat det skinanderent så blir det skititgt igen på EN sekund.. hm..



Jaaa! Du måste verkligen testa gnoccin för det är sanslöst gott!!



Jag förstår att de verkligen var en stor omställning att få veta att adrian hade diabetes.. kan bara föreställa mig!



GUD! Vad fin och Stoooor maggisen blivit, helt underbart ju! Förstår att du längtar nu :)



kramar om er!
Postad: klockan 19:14:59.
Postat av: Amanda
Du är duktig!!! Laga mat till mig meeeed :)
Postad: klockan 20:01:14.
Postat av: Amanda
Hej!

Du jag har en liten fråga.. Har lagt in en bild på när man jämför vem av kändisarna som bär klänningen på bilden bäst?

Skulle vara roligt om du var med och tyckte:)

Om du vill altså!!

Kramar!

/Amanda
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0