En mamma med nerver av stål?!
Nej den gruppen mammor kan jag inte påstå att jag tillhör. Inte just nu i varje fall.
Vi gick till dagis vid 10.40 idag, jag stannade kvar i ungefär en timma.. tog insulinsprutan på Adrian och sedan kollade jag då en av fröknarna tog blodsocker. Stannade och kollade vad Adrian tog för sig på tallriken och sedan fick jag om jag ville gå hem? Tvekade lite men tänkte att det kan vara skönt för mig som har en j*kla foglossning idag, skönt för Adrian att se att det funkar utan mamma och pappa där och skönt för fröknarna att få testa lite själv. Så vi bestämde att jag ska komma tillbaka nu vid 14-tiden.

Men sedan jag gick därifrån blev jag så otroligt nervös..jag ringde Alex som lugnade mig lite och kom hem och sällskapade med mig på lunchen. Tack Älskling!♥

Jag går alltså runt med mobilen i handen hela tiden ifall dom ringer..?! Men det är bra för oss oxå, vi bor så pass nära att det tar ca 2 minuter att GÅ till dagis. Annars hade jag ALDRIG gått hem, jag hade varit för nervös, och fröknarna sa själva att dom aldrig hade låtit mig gå hem annars heller. Men eftersom jag till och med kan spana lite på dom i fönstret hemifrån så är det okej både för mig, barnen och fröknarna.

Men nu tror jag att jag börjar få slut på tålamod..dags att gå tillbaka. Håll tummarna för att allt har gått superbra nu! :)

Publicerad: klockan 13:51:47.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 21:46:08.
Postat av: dess
Jag håller alla tummar jag har!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0