Enough is Enough..
Jag orkar inte mer idag nu. Känner att kroppen är trött och sliten, den skriker efter vila nu.

När vi hämtade Adrian hos Teodor så blev vi kvar där nästan en timme, barnen lekte med varandra och hade skojj och Teodors mamma är både trevlig och lätt att prata med så vi fastnade där. :) När vi kom hem var vi hungriga som vargar, tur att maten var klar redan då jag gick hemifrån..mycket smidigt.

Nu ligger båda barnen äntligen..tog tid för Adrian att få i sig fikat ikväll och A som kom hem från jobbet strax innan 19 verkar vara lika slut som mig. Så nu ska jag krypa ner bredvid min lilla tjej som kliver upp 1000 ggr ungefär och försöka få henne att somna.

Jag ska njuta av att ligga ner och vila..varje sekund ska jag njuta! Dagen har juh som ni kanske förstått på inläggen nedan inte varit tipptopp. Jag har känt mig ledsen idag över att visa saker inte funkar som vi velat. Så nu glömmer vi denna dag och hoppas att morgondagen har något nytt och bra att komma med! ;)

Natti...!!






Publicerad: klockan 20:48:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:24:07.
Postat av: Amanda
Ta det lugnt nu lillan :) Du behöver också ta det lugnt även om dom inte kan bete sig, dom där vuxna!
Postad: klockan 08:37:57.
Postat av: MammaMaria
Hoppas du får en toppendag idag :D

Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0