God Natt..
Sweet Dreams.. Nu ska jag gå och lägga mig och sova! Hoppas man slipper kliva upp 511 gånger för att kissa!? :)
Har fått en skön massage av gubben också, ryggen värker, men det blev lite bättre efter iaf.
Så nu hoppas jag att vi får en god natt inatt och får sova, imorgon ska vi vakna pigga och alerta för en ny dag!

En ny dag med bland annat Barnmorskebesök * 2.. Först hos vår vanliga barnmorska och sedan ska vi till Aurorabarnmorskan. Spännande. ;)

Publicerad: klockan 23:53:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 01:30:23.
Postat av: MammaMaria
Hej!

Vad mysigt med bm besök. Jag ser alltid fram emot det :)

Massage är verkligen underskattat när man är gravid. Det fick jag igår och gud vad skönt att få benen masserade. Jo nu är allt klart..har även fixat vagnen så den är klar. jag är så orolig att om det skulle sätta igång tidigt att det då blir panik med allt men nu står alltt klart och mysigt var det ju att göra det tillsammans :)

Lycka till imorgon..Uppdatera på bb gärna :D

Kram
Postad: klockan 11:12:50.
Postat av: Daniel
Gött med massage. Lyckos eder!



Hoppas du inte behövde pissa hela natten!
Postad: klockan 11:46:58.
Postat av: anna
sv; eller huuuuuur!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0