Härliga Fredag.
Idag har det hunnits med en del. Alex pappa & Ingrid skjutsades till Midlanda, dom flög till Stockholm idag för att gå på en massa teater. Så just nu har vi 2! bilar..otroligt skönt.

Var inne i stan en sväng och hämtade ut 2 xbox spel, och sedan på väg till bilen gick vi förbi H&M. Fastnade där en stund och fyndade lite kläder åt barnen, alla 3...hahaha..konstigt det känns att skriva så! Det blev iaf 1 par jeans åt Adrian, 2 toppar åt Tindra och en mjuk, mysig och varm björndräkt åt bebisen. Den var otroligt söt och har till och med en liten svans därbak! :) Det var vårt FÖRSTA inköp åt bebis tror jag, nej förresten förrförra veckan inhandlades 2 pyjamaser på ICA Maxi. Det är så mysigt att få handla bebiskläder igen!

En bild på jeansen och björndräkten kommer här, Tindra har sprungit iväg med sina tröjor, nöjd som hon blev lillskruttan! :) Alex har lagt barnen och jag sitter här och tar det bara lugnt. Jag mår inte så bra idag? Vet inte riktigt vad det är men jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Huvudet bultar som aldrig förr.


Björndräkten och Addes Jeans... :)

Syskonbilden för i år... Våra otroligt fina barn! ♥

Publicerad: klockan 19:54:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:21:52.
Postat av: Sandra
Du ska se när björndräckten kommer på, ser ut som en äkta björnrumpa med svansen :)



Min kompis har en sån och jag tänkte köpa ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0