Jag ser det snöar..
det var väl roligt hurra! ;)

Imorse fick jag sova, underbar fina Alex skippade en utbildning på jobbet bara för att jag skulle få sova. Och delvis för att Tindra skulle till doktorn som krockade med Adrians lunch. Jag vaknade till då Tindra och Alex väckte Adrian, och låg i sängen och log för mig själv...deras glädje var enorm då dom såg att det snöat inatt. Dom skrek och hoppade av glädje. Somnade sedan om med ett leende på läpparna.

När jag vaknade fick vi fart jag och Tindra..vi skulle iväg till läkaren på barnmottagningen, detta har blivit uppskjutet flera ggr också då Adrian blev inlagd osv. Men nu idag var vi där, läkaren tyckte allt såg bra ut, hon har haft lite problem med magen så han vill att vi ska lämna lite blodprov. Men då vi skulle lämna provet så tyckte sköterskan att det var lite väl många rör för att sticka i fingret. 5 rör vill dom ha, och då tänkte dom ta det ifrån fingret! Så vi skulle komma tillbaka imorgon istället..vi fick med oss Emla plåster hem och ska tillbaka imorgon igen och ta proverna. Det känns bra, hon är så liten och man vill inte att hon ska bli spruträdd heller. Hon var kalasduktig hos läkaren!

Att göra nu: Hämta in posten!

Publicerad: klockan 12:59:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:08:34.
Postat av: Jossan
Ja, får hoppas det är något tillfälligt bara..



Idag har jag haft en kompis och hennes hund på besök så vi har varit ute och gått nästan hela dagen, nu ska jag snart gå och samla in mina barn på diverse dagis =)



Vad hadr ni gjort då, mer än att vara på sjukhuset?

Hoppas att det inte är något allvarligt!

Postad: klockan 14:40:26.
Postat av: Penny
Hej Hej



Jag skulle bara villja fråga hur du fick den smarta funktionen "kONTAKTA MIG" på sidan. Jätte smidigt ju =)



Ha det gott
Postad: klockan 18:30:28.
Postat av: Fröken Viktig
Sv. Ja det ger ett himla mysigt sken den där slingan. Kunde inte låta bli. Lillan har ingen direkt mysbelysning i sitt rum. Hon har spanat på grannen som har blå delfiner som hänger i fönstret, så jag blev glad när hon blev glad över det jag fixat :)
Postad: klockan 18:53:18.
Postat av: Amanda
Neeeej!! INGEN SNÖÖÖÖ!!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0