Katten Bisset..

I söndags förmiddag såg jag vår katt ute på tomten då vi krattade och fixade ute. Och sedan efter det har han varit borta..nu idag innan Alex åkte till jobbet så tänkte jag att jag får ta en runda och leta efter honom. Och det är inte första gången jag får göra det. Men eftersom han är kastrerad så vet jag att dom inte brukar springa bort, mycket riktigt, då jag gått en runda i kvarteret och letat och ropat så hör jag på vår tomt hur en katt svarar svagt.

Så det var bara att leta upp garaget han satt i och knacka på dörren och hoppas grannarna var hemma. Knäppa katt! Det är juh så man skäms då han springer in till grannarna..!! Som tur var så är denna granne trevlig och nästan lika gravid som mig. :) Hon ska ha i början av Februari. Så vi får nog liten ungefär samtidigt..hon ska dessutom göra planerat kejsarsnitt så hon kommer juh veta exakt datum. Jag hoppas bara att jag slipper gå över 13 dagar som jag gjorde med Tindra. :)

Så nu är jag inne igen, Bisset är hemma och ordningen är återställd. Nu hoppas jag att min stackars okloka katt lärt sig att man inte ska gå in i andras garage och hem!! :/



Publicerad: klockan 12:29:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:20:00.
Postat av: Jossan
Ja om katta ändå gick till grannen!

Hit ringde dem från Ica för någon dag sedan och sa att de hittat vår kisse inne bland hyllorna...

En annan gång ringde det irriterade byggare som gnällde över att katten sprnang runt hjulen på deras traktor så de inte kunde jobba...

ID-tuben med namn och nummer var det bästa köp jag gjort på länge ;P

Haha
Postad: klockan 18:15:20.
Postat av: Jossan
Ja fast hon är väl ändå ganska liten än?

Är värre då man ser ungar som är 5-6 år som envisas med att åka den där jäkla vagnen =)



Ja jag tror faktiskt att hon "kände" att han var ledsen, för i vanliga fall skriker hon rätt ut bara någon kollar på henne.. Haha
Postad: klockan 21:02:19.
Postat av: THERÉSE
vilket gulligt namn, Bisset! ^^
Postad: klockan 09:25:06.
Postat av: Emily
Men nu vill jag faktiskt se en magbild ju!! Nu är det inte så himla långt kvar ju, hur känns det??



Med oss är det hyffsat. Jag är konstant sjuk så jag reflekterar inte över det längre.. hm..

Hur är det med er alla?



kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0