Laga mat är överskattat!
Jag lovar att varje dag jag lagat lunch eller middag så skriker mina barn rakt ut...Nääää, det där tycker inte jag om. Dem får såklart äta iaf. Lite får dom åtminstone peta i sig.

Här är maträtterna mina barn inte gillar:
* Allt med korv
* Spagetti och Köttfärssås
* Köttbullar
* Fiskpinnar
* Köttfärs

Ja listan kan göras enormt lång...och jag börjar tappa lusten till att laga mat. Det är helt klart överskattat. Någon med tips på recept på maträtter som ni vill bjuda på när ni ser denna lista? 

Idag blir det iallafall köttsoppa och pannkaka efteråt. Då hurrade dom två små!  

P.s Jag antar att detta är en period då dom är dålig på att äta.. ;)

Publicerad: klockan 15:13:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:38:59.
Postat av: Sofie
tack desamma :)
Postad: klockan 19:57:31.
Postat av: Jossan
Vad jobbigt, sånna perioder har vi sluppit här hemma, än så länge =)

Lillan kastar i sig allt som är ätbart och Pontus är väl visserligen lite feg på att smaka, men oftast då hemska mamma tvingat honom att äta så tycker han om, haha =P



Hoppas det går över hos er..

Jag själv äter i princip ingenting och det är skit jobbigt då man är bortbjuden eller liknande...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0