Meet me halfway!
Nu sover barnen, inte konstigt kanske någon tänker nu? Klockan är juh trots allt 22.25 på kvällen..! Men våra är inte alls inne i rätt rutiner nu, inte på långa vägar och vi kämpar varje kväll för att få till det.

Något som går desto bättre är juh sluta-med-blöja-på-natten på Tindra. Hon har inte haft blöja på dagtid på länge nu men nu har vi även tagit bort den om natten! Hon är så duktig stora tjejen! Och varje morgon hon vaknar och ser att hon har trosor blir hon lycklig! "Titta vem som är stora tjejen då?" säger hon.. :) Hon blir så stolt, och vi är lika stolta föräldrar!

Meddelade A för en stund sedan att det nu är 49 dagar till BF...Gissa om han blir stressad?! ;) Jag förstår honom delvis vi har en del som vi skulle behöva fixa innan lillen anländer såsom skötbord uppe, bebissängen ska fram (den vill jag helst hinna måla vit dessutom), det ska shoppas en del småsaker som saknas. Och vagn har vi inte ens beslutat klart om än! Men jag känner mig rätt lugn ändå..49 dagar är låång tid eller?! ;)

Denna ska ni lyssna på...Black Eyed Peas - Meet me Halfway..den är mycket bra!!




P.s Ni som ville ha Spotify inbjudan..glöm inte lämna er mejladress! Jag har 1 inbjudan kvar, försten som vill ha en och lämnar mejl får den. ;)

Publicerad: klockan 22:37:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:09:24.
Postat av: PJOLTAS
49 dagar är en eeeevighet!

;)
Postad: klockan 07:42:43.
Postat av: Jennie & Grodan
Haha sitter precis och lyssnar på den här låten på tv :) den är bra!



Vad jobbigt med diabetes :( stackarn, hur upptäckte ni det ? Var han väldigt trött?
Postad: klockan 08:29:27.
Postat av: Maria
49 dagar kan gå snabbt:-)

Vad ska ni beställa för npgon vagn?



Ha en bra dag.



Kram Kram
Postad: klockan 08:44:02.
Postat av: unique
Men... Jag vill ha en inbjudan. Är jag för sent ute? Hur kunde jag missa det??



Passa dig. 49 dagar går snabbare än man tror och oftast är det ju beställning på vagnar. Nu när årsmodell -10 ska komma in oxå. Fast du ska se att det löser sig. Det gör det alltid
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0