Men GAAAHHH...
Jag blir less, sur och arg... jäkla blodsocker! Om det kunde hålla sig inom en bra nivå då? Nej nu ska det minsann ligga högt hela tiden och det känns som att inget vi gör hjälper?! Vad är det för fel?

Han hade MAXIMALT med socker i urinen då vi tog en sticka ikväll..blir så stressad att vi måste få ner det så han inte får Ketoner också..då blir det sjukhuset igen. Han får inte bli så sjuk. Ingen syraförgiftning... No thanks.

Jag blev så glad nyss då jag kikade in på en diabetesblogg jag läser; HÄR; och fick se inlägget Rekommendation. Tack snälla du för det fina inlägget! Detta gjorde mig otroligt glad mitt i allt kaos här.

Nu ska jag kolla till mina fina barn och sedan rådgöra lite med Alex om sockervärden..!

Publicerad: klockan 21:36:45.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 22:13:35.
Postat av: Amanda
Åh, jag vill inte att du ska hålla på och stressa med den dära magen!! Du ska få vara lugn och fin :)
Postad: klockan 22:41:10.
Postat av: Nicklas
Tack ska du ha! :)
Postad: klockan 11:45:32.
Postat av: £lli£
Fy så jobbigt ni har det nu! hoppas det "lägger" sig på en bättre nivå snart...



Hoppas ni får en bra dag! ( trots fre 13... )

och en mysig helg!<3



Massa Kramar till er!!=)
Postad: klockan 12:02:45.
Postat av: Diana ♥
Hoppas du mår bättre snart!
Postad: klockan 12:15:52.
Postat av: FLOOSAN
Kämpa på =)

hoppas det ordnar upp sig och att ni får en toppen dag!
Postad: klockan 12:18:04.
Postat av: jessica
inte så långt kvar nu lycka till
Postad: klockan 12:43:54.
Postat av: Maria
Hoppas att det går ner på rätt nivå igen, håller alla tummarna!!

Ta väl hand om dig & magen.



Kram Kram
Postad: klockan 13:13:07.
Postat av: Diana ♥
Är i 6 månaden, fast känner mig ganska höggravid redan, haha! =P
Postad: klockan 13:44:29.
Postat av: £lli£
haha, ja våran Ozzy är ju inte helt svart;) lite vita strån under hakan;) hihi...



Nu mår vi bättre! ÄNTLIGEN! tagit en hårt att va sjuk så länge, hade feber i över två veckor:S man blir ju lite orolig för bebben men den hade växt massa och verkade må bra trotts sjuk mamma;) något bra iaf! =) Magen e bra stor nu REDAN! men så är det väl;) hehe... man glömmer hur osmidig man blir hihi...



Massa kramar till er, dig och fina magen=)
Postad: klockan 15:34:46.
Postat av: Rebecca
hoppas det blir bättre och stabilare snart då.. Gratis till bebben i magen, hoppas ni får en bra Fredag!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0