Raindrops falling on my head!
När ska det sluta regna? Jag bara undrar..det är inte kul längre. Jag vill ha snö nu. SNÖ!

Alex klev upp med barnen och lät mig sova lite längre, oootroligt skönt. När jag klev upp var det bara att göra sig klar och åka iväg till dagis. Där skickades Tindra ut med dom mindre barnen medans Adrian och dom större var inne..

Alex och Jag drog vidare till MVC, andra gången A får följa med då han antingen jobbat eller varit tvungen att vara med barnen tidigare. Men idag var han alltså med. Jag har symptom på Karptunnelsyndrom så nu blir det remiss till arbetsterapeut och där ska det provas ut skenor. Har aldrig haft detta under tidigare graviditeter. Iaf så vaknar jag på nätterna av att händerna domnat bort, inge skönt alls, och det beror inte på att jag ligger konstigt. Tydligen kläms en nerv i armen och det är det som göra att det domnar av.

Jag har verkligen världens gulligaste BM, det tror jag faktiskt att jag har. :) Har inte någon gång under graviditeten känt som att jag inte fått den hjälp jag behövt.

SF måttet låg på 30 idag, har växt 1 cm på 2 veckor, vi ligger strax under mittenkurvan. Blodtrycket låg bra. Hjärtljuden låg på 128-130.

Om en timme beger jag mig iväg för nästa Bm-besök på Aurora mottagningen, där ska vi diskutera förlossningen. Spännande! :) A följer med på detta så jag ska hämta upp honom på jobbet.

Titta vad jag var tvungen att köpa på ICA..endast 75 kr och 10 kr går till Childhood.


Nu blir det julmusik... ;)


Publicerad: klockan 12:08:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:10:02.
Postat av: unique
Har läst att händerna kan domna bort när man är gravid. Kan inte vara så skönt. Tur att det finns något man kan göra åt saken
Postad: klockan 16:50:49.
Postat av: Jossan
Den skivan är fantastiskt vacker! Bra köp :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0