Samla vatten?
Tydligen så har mina vader börjat svullna och samla på sig vätska?! Förstår inte varför dom gör såhär..har inte direkt hänt tidigare. Är juh ett tag kvar så jag tycker det kan vänta med sånt där..

Jag har inte haft urinvägsinfektion på väldigt länge..jag är så glad! Tänk vad skönt. Annars mår vi fin fint jag och magen. Alex tycker att jag är stor nu, jag får nog hålla med honom om det. ;) Man blir större fortare som omföderska sägs det, ja det kan jag nu säga : "Det är ingen myt".

Ont i höger revben har jag också..skitont..men igår fick jag veta varför!? Bm kände när hon mätte att högsta punkten på livmodern är just över dom revbenen. Väldigt skönt, or not! Varför växer jag snett, undrar jag då?!

Idag fick jag ett efterlängtat samtal, den 18/11 ska vi till Aurora barnmorskan och hon lät verkligen otroligt gullig. Ska bli skönt att diskutera förlossningen och prata om Tindras förlossning som blev lite kaosartad. Det blir nog skönt för Alex också att få prata och berätta om hur han upplever det. Alla förlossningar är verkligen olika, mina har hitills varit snabba men då har jag istället väldigt intensiva värkar hela tiden. vilket i sig är både positivt och negativt..

Jag är så lycklig över det lilla livet i magen och kan knappt fatta att vi ska få en till liten!? Känns lika overkligt som det gjort med både Adrian och Tindra, dessutom känns det som att det var länge sedan vi hade bebis! Tiden springer i från oss.. snart är det vår tur! :)



P.s Läste just på en sida att bebisen rör sig mindre vid den här tidpunkten då den inte har lika mycket utrymme längre. Stämmer inte för oss kan jag säga, det märks att den har plats att röra sig på, antar att syskonen banat väg för det! ;) För här sprattlar hela magen, det sparkas, dras med händer och fötter efter insidan på magen. :)

Publicerad: klockan 19:04:13.
Arkiverad under: Graviditet

Kommentarer
Postad: klockan 19:55:36.
Postat av: Maria
Febern kom utav vaccinet och hon fick sprutan i tisdags kväll. När jag hämtade henne på dagis igår så var hon febrig.



Vad skönt att du har sluppit ha urinvägsinfektion nu på ett tag, mindre skönt att samla vätska...



Ha en fin kväll



Kram Kram
Postad: klockan 20:06:01.
Postat av: Amanda
Åååh.. hoppas du får fortsätta vara frisk :)
Postad: klockan 00:09:54.
Postat av: Maria
Skönt att ni får prata om förlossningen :) Har funderat på det jag med...dåå det var så länge sen jag födde barn :p
Postad: klockan 08:54:46.
Postat av: sandra
Ja skönt att slippa det nu.. Men då kommer det efter förlossningen ist :/ men lika bra att få veta vad det är också :D KOmmer bli så skönt, kanske ja kan få en ende utav det hela :)



Ja snart är vi i MÅL :D Känns som om tiden kommer gå så fruktansvärt snabbt eftersom vi snart flyttar så ska börja packa samt packa upp efter flytten, sen är det jul/nyår sen är vi där :D



Med bebis kan jag hålla med om, jag känner den mer nu en vad jag kände den tidigare :) Nu åker magen åt alla håll och kanter ibland :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0