Smaklösa Chokladmuffins..!
Idag har jag haft en riktig tröttdag..jag fick sovmorgon imorse och när jag vaknade efter en HÅRD natt fylld av mardrömmar och springandet upp och ner för att kissa så var jag inte det minsta piggare. Så jag har inte haft orken att sitta framför datan ens.

Försökte få Tindra att se Teskedsgumman med mig, trodde på något fånigt sätt att hon skulle gilla den men helt plötsligt låg jag ensammen och tittade på filmen..då slog jag av och fann Tindra liggande på golvet på Adrians rum där hon byggde med Lego. Förvånad frågar hon om jag inte ville se filmen? :) Jag gillade Teskedsgumman när jag var liten!

Så gick jag och lagade middag istället, det blev Potatis, Fiskpinnar och Stuvad Spenat..Alex frågade hur i hela friden jag kunde ha köpt spenat, det som är så äckligt?! Men jag tyckte om spenat som liten...han hade tydligen kväljningar när han åt Spenat. Adrian åt och tyckte det var hur gott som helst, Tindra däremot har nog fått pappas gener och vägrade att ens smaka den gröna soppan på tallriken. ;)

Till efterrätt hade jag bakat muffins på ersättningssocker..måste juh testa. Men hädanefter blir det vanligt socker i mindre mängder istället för till oss vuxna smakade det juh ingenting. Barnen åt upp dom i ett nafs och ville genast ha fler? Bra att dom gillade dom för dom var bättre för Adrian, och det är aldrig fel att inta mindre mängder socker eller?! ;)

Nu har Alex duschat båda barnen
och jag tror jag ska lyfta på mig och göra iordning lite kvällsfika åt barnen när han varit så gullig och gjort dem redo för kvällen. :) Måste byta sängkläder också. :P







Publicerad: klockan 18:53:52.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:42:47.
Postat av: sandra
Neej, dom kan ju verkligen komma på vilket djur som hälst ;P



Ja, jag ska till BM i morgon :) Har inte vart där på 4 veckor, kunde inte gå på förra för va på lungmot. då..

Ja det närmar sig med storm steg :D
Postad: klockan 20:14:25.
Postat av: Sally
Tack! Kul att du tycker om dem. Jag tycker det är så himla kul att göra smycken, men tiden räcker inte alltid till...

Leveranstiden beror lite på vad du vill ha och om jag har alla smyckedelarna hemma. Just nu är det lite mycke men räkna med ca.3 veckor.



/Sally
Postad: klockan 20:20:52.
Postat av: E M E L I E ♥
SV: tack så jätte mycket! :)
Postad: klockan 20:46:54.
Postat av: unique
Har oxå testat sånt där socker. Bullshit tycker jag. Är man sugen på sött är det sött man vill ha =)
Postad: klockan 21:27:50.
Postat av: Cissi
Vad tråkigt att ersättningssockret var så pass smaklöst - annars hade det varit toppen ju!



Hoppas att ni har haft en skön söndag. Kramar Cissi
Postad: klockan 22:44:22.
Postat av: adam
söndagar är alltid trötta och tråkiga



http://adamlagerstrom.blogg.se
Postad: klockan 22:56:06.
Postat av: gina
ohh se vilken tuff kille ;) riktig sööt

ha en fin kväll kram
Postad: klockan 23:10:18.
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA
tack så mycket, svårt när man har dumma planlösningar.

jag önskar att vårt var större så vi fick plats med en soffa till.



vilken tuffing =)
Postad: klockan 07:52:36.
Postat av: Pippi
Vilken muskelknutte ;)



Tur att ungarna gillade muffinsen iaf



Ha en fin dag
Postad: klockan 08:42:51.
Postat av: unique
Diabetes? Inte kul det där alltså. Har Ni det i släkten?
Postad: klockan 09:17:51.
Postat av: shamz
Hej! Vilken fin blogg du har :) läs gärna min, jag tror jag har fått svininfluensan :( KRAM !
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0