Söndag och pyntandet fortsätter.

Inatt sov jag otroligt dåligt, var upp säkert 10 ggr för att kissa, ta nässpray, hämta kuddar, osv.. till slut låg jag och kollade på en film på 5:an, Housesitter tror jag den hette. Alex sov hårt bredvid mig, tror han fick lite feber av sprutan igår för han var väldigt varm. Somnade nog vid 4.30 tiden..och vaknade 6.45 av att Tindra ropade.

Så hon fick komma in och ligga hos oss en stund och vi kikade lite på barnprogram. Vid 8-tiden klev A upp med barnen och jag sov som en stock fram till 10.30! Tack för den sköna morgonen.

Sedan dess har jag tvättat, vikit tvätt och rensat ur bland en massa kläder..när jag fått upp allt ur tvättstugan gick jag ner och tog itu med adventljusstakarna som vägrade lysa i köksfönstret, men nu lyser dom allt. :) Sedan tog jag itu med vår överfulla tvättstuga, så nu är det rensat och fint därinne. A blev förvånad när han såg skillnaden.. då kan ni juh tänka er hur förfallen den blivit. ;) När jag kom ut därifrån så kunde jag konstatera att det faktiskt finns ett golv därinne också! ;)


Vi funderar på att åka till Julskyltning, men vet inte riktigt hur vi ska göra..vi är inte så krya här hemma, barnen är förkylda, Adrian är fortfarande lite röd i ögonen och A mår sådär, känner sig halvhängig (förmodligen efter Svinsprutan) och jag är jätteförkyld. Men det är juh så mysigt att gå dit och kolla iaf.

Nu ska jag laga lite middag så får vi se hur vi mår efter middagen. :) Tindra håller på att somna här bredvid mig..


Vår sällskapssjuka katt Bisset... :)



Publicerad: klockan 16:07:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:09:50.
Postat av: Madeleine
Jaha, mina hemtrakter ;-) - Sobea har en webshop: www.sobea.se där kan du spana in hela deras sortiment. Sen finns det länkar till deras återförsäljare där oxå. Hojta till om du vill beställa nåt så kan jag tá emot beställningar och erbjuda 30%i rabatt ;-)
Postad: klockan 16:51:13.
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman
tack så mycket för din fina kommentar :)



Hoppas din dag blir bra
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0