Svin Vaccinering.
Dags att svinvaccinera oss här nu... Vi börjar med barnen klockan 14 i eftermiddag. Förhoppningsvis får Adrian ta sin dos nu också då vi missade deras vaccinationsschema och att han skulle tagit förra måndagen.
Men han borde få sin dos ändå, dessutom är han lite i riskgrupp också med sin Diabetes.

Jag kommer åka iväg och ta min ikväll..så Alex får nog kanske pyssla om hela familjen ikväll.. ;) Tur att han är ledig. :) Jag har hört att barnen ofta klarar av vaccineringar bättre än oss vuxna så vi hoppas på det och att om någon ska få feber så får det vara jag då. ;)

Nej dags att göra sig redo och fara..håll tummarna för att det går bra för barnen nu, nervöst!



Publicerad: klockan 13:26:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:30:54.
Postat av: £lli£
Hoppas det går bra! =) jag blev ju jättesjuk ( en timme efter sprutan ) legat i lunginflamation... men de tror att jag hade en virus i kroppen INNAN! kan säkert vara så för de flesta jag känner har bara fått lite ont i armen...Lycka till!! hoppas du slipper feber. Kramar till er<3
Postad: klockan 19:04:45.
Postat av: sandra
Jag fick jätte ont i armen.. Hoppas ni slipper det :)
Postad: klockan 22:13:18.
Postat av: Nicklas
Jag fick så jäkla ont i armen i flera dagar efteråt. Men fick absolut inga som helst andra biverkingar, vilket var skönt.
Postad: klockan 22:54:46.
Postat av: Nicklas
SV: Ja, jag kommer skriva om den studien en hel del framöver, så det är bara att hålla koll! :) Jag ska på mitt första besök på måndag för vanlig undersökning inför vaccinet. Kolla mer på http://www.defendagainstdiabetes.com



MVH

Nicklas
Postad: klockan 11:41:31.
Postat av: unique
Hahaha... Jag som trodde vi var ensamma om det
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0