Tjock..jag?!
Ibland som GRAVID kan man möta många människor som inte tänker sig för innan dom säger något. Dom kan klappa en på magen, som om man helt plötsligt blivit allmän egendom?!

Idag mötte jag en karl som då inte tänkte på vad han sa.
Jag kommer fram till kassan och han säger:
"Men du som är sådär ska väl inte bära så mycket?"
Jag skrattar och säger att det går bra.
Han: "Ja du kanske inte tänkte handla så mycket?"
Jag: "Nej det blir juh ofta mer när man väl är på affären!"
Han: "När ska du kläcka?"
Jag: "I januari, så snart så.
Han: " I JANUARI, Oj jag trodde det var dags om ungefär en MÅNAD eller så?!"

Sedan vände han och gick..!! Hahaha...det är tur att man inte tar åt sig, men nog gör sådana människor mig mållös iaf! Och dessutom, det är juh ungefär en månad..jag menar det är juh nästan December. :)


Vi tar en klockren bild till denna...! ;)

Publicerad: klockan 15:56:23.
Arkiverad under: Graviditet

Kommentarer
Postad: klockan 16:03:03.
Postat av: Matilda
Hej sötan, skulle du kunna göra mig en tjänst?

Klicka in på min blogg och skriv vad du tycker om den, skulle bli sjukt tacksam! Ha det bra ♥
Postad: klockan 18:07:53.
Postat av: Anna
Men fick inte några av fröknarna komma upp till sjukan när A blev sjuk på typ en miniutb??

Fattar inte hur dom tänker när du ska ha barn då ju!! Puckon!!!

Stå på dig. För det är deras jobb å skyldihet att ordna sånt. Annars får du säga till dom att söka resurs till A.

Men stå på dig och förklara för dom. Be kanske en sköterska komma å förklara för dom annars!!!

Lycka till!!!
Postad: klockan 21:16:31.
Postat av: Cissi
Det där kunde jag bli vansinnig på när jag var gravid... Att helt plötsligt fick vem som helst kommentera ens vikt, och klappa en på magen! Folk man aldrig träffat tidigare kunde hoppa fram och börja ta på magen.

/Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0