Bamsegympa och full rulle!
Jag har en riktig slöardag idag kan jag erkänna. Ingen ork. Alex tog med sig Tindra och for till hennes barngympa idag, så kul för henne att få springa av sig lite. Det behöver hon. Adrian leker med Albin här hemma och jag fick sätta mig i lugn och ro framför datorn en stund. Vi har problem med internet idag, det slutade funka helt och hållet för en stund sedan. Men som ni kan se så verkar det återigen funka. :)

Jag funderar över vad vi ska laga för mat idag också..? Ingen aning faktiskt.

Jag har sådan lust att sätta igång med Tindras rum, börja hennes rumsrenovering men det känns så segt. Jag skulle vilja gå ut och kratta och göra "måsten" ute innan vintern är här.

Jag har sovit denna morgon, och jag tror det var länge sedan jag var såhär trött. Jag sover uselt om nätterna, vaknar många gånger. Men det var så skönt att få sovmorgon och sova ut ordentligt.

Peter och Helena var förbi förut och hade med sig 4 lådor med kläder till Adrian, en massa saker som Helenas son växt ur. Så han ska nog få prova en del sedan så får vi se om det är saker han kan ha redan nu. :) Har hunnit prata med mormor en sväng också, tur att hon ringde och frågade om barnens storlek på fötterna för jag hade glömt att jag skulle mäta dem. Jag har så mycket i skallen att hälften ramlar ur.

Nepp..nu ska jag göra något bra här hemma...innan det är dags för middag.

Publicerad: klockan 15:32:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:48:11.
Postat av: Maria, Viggosmamma på bb
Hej!

Hoppas allt är bra med er :)

Drömmer du mycket mardrömmar?

Det är så tyst från dig på bb :(
Postad: klockan 16:15:29.
Postat av: HANNA&LINA
Hur har din dag varit?
Postad: klockan 18:06:41.
Postat av: Amanda
Man får vara trött ibland :)
Postad: klockan 18:37:00.
Postat av: M o l l y m u s
Jadå :) Tack för tanken!!

Hoppas du mår bra.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0