Det går bra nu.
Det gick bra hos Diabetesdoktorn, blir återbesök om ca 2 veckor..huh, nu står vi verkligen på egna ben! Fast vi kan juh ringa om det skulle vara något. :)

Det går framåt i Tindras rum oxå...Alex har nästan spacklat färdigt och sedan ska det nog slipas där, hoppas vi hinner ikväll!? Eller vi och vi, jag pyser iväg vid 18-tiden och ska på Medialcirkel ikväll. Det var länge sen sist nu. Så jag lämnar Alex ensam med ett rum i behov av renovering och två små barn som kommer göra det minst sagt svårt för honom att hålla på med renoveringen.

Nu är det dags att laga middag här... men först ska jag iväg en snabbis på affären. Jag har en riktig tröttperiod nu!! Stormagen gör sitt, I guess. Imorse kände jag förresten en liten fot eller hand i magen som pressade ut en del av magen, mys!! 

Publicerad: klockan 15:26:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:11:04.
Postat av: MammaMaria
Hej!

Jag förstår det. Men hur mår han nu pojken din? Inte kul när barnen blir sjuka men det finns så mycket bra hjälp att få. Min lilla syster fick diabetes vid 5 år och idag är hon 16 och tycker inte att det är nå märkvärdigt numera :)

Det där med mardrömmar är hemskt :( Jag vaknar nästan varje morgon och gråter...hemska drömmar...olyckor oftast. Var hos barnmorskan idag ochh hon sa att det ju var vanligt..men ändå. Lyssnade på lillskruttan fick vi..alltid lika mysigt :) Härligt att det är er tur på onsdag :)

Ligger du över snittet? Sf måttet menar jag...såg att du har jätte mage ju :) Jag själv ligger lite över....och det har jag gjort med Viggo och Edit med.

Fin familj har du :)

Kram!!
Postad: klockan 01:21:09.
Postat av: Anonym
Hur är det??



Kram Hilea



http://hileasoltun.blogg.se
Postad: klockan 07:49:28.
Postat av: CHRJ
Skönt att det gick braa! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0