Ensam hemma

hos svärmor sitter jag nu. Alex, Svärmor, Fredrika och barnen for iväg till en lekpark och skulle leka av sig lite.. ;) Men jag klarar det bara inte nu, jag har grym foglossning och ont i halsen så jag har legat och vilat en stund här på dagen.

Idag ska vi hemåt igen, ska bli rätt skönt att komma hem till sin egna säng och allt som man kan göra hemma med renovering och allt som är igång. Vi har haft det superbra här hos svärmor, Alex har fixat bilen inför vintern, dvs bytt till vinterdäck, bytt kylarvätska, fyllt på spolarvätska osv. Han har även bytt däck åt sin mor. Jag måste medge att jag egentligen hatar då han byter däck, det är det värsta momentet han kan hålla på med då det gäller bilen. Detta då han för ett par år sedan fick hela bilen över handen pga den dåliga domkraften. Han var ensam hemma och fick ropa på hjälp så 3 grannar kom och var tvungen att lyfta upp bilen. Han har stora ärr på fingrarna.. jag ryser av bara tanken.

Nu ska jag återgå till vilandet här hemma...så hörs vi kanske igen då vi kommit hem igen.



Publicerad: klockan 13:00:30.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0