Gissa vilka som är hemma..
Jo..hela familjen.. vi bestämde oss vid 18-tiden idag för att gå hem på permission redan idag. Så det första vi gjorde var att åka på affären och handla med oss lite behövliga saker. Så där stod vi och läste på innehållsförteckningar. Men det gick rätt bra, jag är glad att Alex är så otroligt lugn och att han var med på affären, annars hade det nog slutat med att jag suttit i ett hörn och rivit mig i håret!

Vi kom hem strax före 19 och då blev det stick i fingret och stick i benet..det gick bra. Adrian var så glad över att vara hemma. Han gosade med katterna och ligger nu i sängen och ser en film. Vi ska snart sticka en gång till i fingret innan han somnar.

Tindra däremot..hon somnade på ungefär 5 minuter..underbara lilla skrutta! Hon måste ha varit så otroligt trött men också så otroligt glad över att brorsan var hemma igen.

Nu ska vi fortsätta se IDOL...

Det är otroligt skönt att vara hemma HELA familjen! Vi njuter här hemma just nu, även om mamman i familjen är lite mer orolig än pappan. ;)



Publicerad: klockan 20:58:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:34:15.
Postat av: sandra
Hoppas han blir bättre snart :)
Postad: klockan 06:42:22.
Postat av: sandra
Neej men gud :( Vilken tur att han är en sån tuff kille med alla sprutor redan nu då :)



Jo då, med oss är det bara bra :) Hur är det med er då mitt upp i allt ?
Postad: klockan 13:47:45.
Postat av: £lli£
vad härligt för er!! =)

och vilken modig liten kille! bara att hålla ut, snart behövs väl det inte så mycket stick längre.

Har en kompis som tar 1 spruta om dagen, fast oj vad han var dålig innan de kunde sätta in rätt dos osv. Stackars kille...



Hoppas ni får en fin helg nu och ta hand om er ( och magen ) Massa Varma KRAMAR!!!<3
Postad: klockan 15:17:53.
Postat av: £lli£
Sv: tack! jag mår jättebra idag! det är nog pg av det jobbiga i uppväxten som jag värdesätter livet så mkt idag!;)



Stackars kille! 5sprutor om dagen låter jättetufft.

Massa kramar till er.<3
Postad: klockan 13:42:59.
Postat av: Trett
Usch, det måste vara jobbigt att få diabetes vid så ung ålder. Jobbigt för er föräldrar också. Jag fick min typ 1 diagnos för 2 veckor sedan, men jag är 25 år. Det är en omställning, men man ger sig "fanken" på att klara av det.



Bra blogg du har! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0