Home sweet home..
Igår kväll kom vi hem igen, rätt sent men det var ganska skönt också för båda barnen somnade i bilen och somnade tidigare än dom gjort på över 1 månad! 21.30 sov alltså båda två, annars brukar Adrian vara vaken till 23 ungefär, antar att det är all omställning som gör det också.

Så vi bar upp dom i sina sängar, slog oss ner i soffan (skönt att vi städade innan vi for) och slötittade på tvn, njöt av magen och bara myste. Alex är så himla mysig, han smeker magen ofta och är så otroligt go och omtänksam!

Jag har fortfarande en foglossning utan dess like, antar att jag eller vi får dras med den till slutet nu, och det ska väl gå? ;) Jag är så tacksam att den kom såhär sent, med Adrian hade jag stora problem, fick gå på vattengympa och till slut funkade inte det heller utan förvärrade allt och jag fick sluta. På slutet med Adrian så kunde jag knappt gå och ena benet låste sig hela tiden. Men denna gång sitter den annorlunda, det gör GRISIGT ont...men jag kan gå, små små pyttesteg...känns som en blödande smärta.

Idag ska vi inte göra så himla mycket tror jag, det blir nog till att sätta igång och måla Tindras rum så det blir klart någon gång. Ska även försöka se om vi kan åka en sväng hela familjen och kolla på lister till hennes rum och sedan storhandla, det kommer jag inte klara själv längre.

Nu måste jag sätta igång med lunchen så vi kommer tillbaka i bra rutiner med allt igen. Ni glömde väl inte att ställa om klockan inatt???? :)


Tindra i den fina Ponchon som mormor gjort! Hon tog fram den imorse och skulle ha den på sig.. :D

Publicerad: klockan 10:32:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:17:21.
Postat av: unique
Foglossning är pest och pina. Jag har haft tur. Bara varit lite trött i ryggen än så länge =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0