Investerat.
I samband med att vi blev utskrivna ifrån sjukhuset så beställde jag böcker ifrån Adlibris om just mat och Diabetes. Kände att jag behövde få mer kött på benen och idag har jag hämtat ut dom. Jag har suttit och läst i en timme nu och känner att det var väl investerade pengar, alla tips om bakning, godis, kalas osv...WOW!

Dessa böcker var guld värda, jag känner mig genast lite säkrare på mig själv och vårt omdöme av olika situationer.

Till helgen ska Adrian på 2 kalas och jag ska inte ge något extra insulin som det ser ut nu, han kommer förmodligen vara i full fart och då kan han istället få en känning så jag ska istället ha is i magen och testa sockret innan han äter och sedan 2 timmar efter så får vi se hur vi kommer göra med kalasandet i framtiden sedan.

Så vi fortsätter och testa oss fram och ser vad han reagerar mest på och vad som kanske går hur bra som helst?! Det är juh så olika från barn till barn.

Nu vill Adrian spela spel med mig så vi ska ägna oss åt det medans Alex och Tindra är på affären. :)

Här är böckerna iaf..





Publicerad: klockan 16:39:09.
Arkiverad under: Diabetes

Kommentarer
Postad: klockan 18:44:17.
Postat av: Lina
Hej vännen! Tack för kommentaren, det känns som om det verkligen blir MIN klänning! Yey! Va skönt med bra böcker, förstår precis hur du menar! Vi måste ses snart nu! Var evigheter sedan! Många kramar!!!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0