Sitter och blir nostalgisk..
tittar på bilder ifrån December förra året och tänker på vilken skillnad det var på tillvaron. Så lite man visste som man vet idag. Tänk om man hade vetat allt redan? Till exempel..



Vi visste inte att jag skulle bära på vårt tredje barn.


Vi hade ingen aning om att Adrian då han blev sjuk i vanliga infektioner som denna
ögoninfektion gick emot en kronisk sjukdom som Diabetes typ 1.


Vi hade ingen aning om att min käraste farmor skulle gå bort, att det skulle komma kattungar till oss, att tvättmaskinen skulle braka samman, att jag skulle bli arbetslös, att världen skulle snurra så fort! Ja tänk om jag hade vetat allt som skulle hända innan det hände, skulle jag då kunnat förhindra något? Skulle jag velat förhindra något? Vissa saker är mer väsentliga än andra..men ni förstår säkert vart jag ville komma. Vägarna i livet är så svåra att förutse..

Jag skulle idag inte ändra på en enda sak..Jo såklart, inte ville jag väl att Farmor skulle försvinna ifrån oss och kunde jag ha förhindrat att Adrian skulle få Diabetes så skulle det vara det då. Men det kunde jag inte..ingen kunde. Jag har haft så mycket glädje 2009 och så mycket sorg. Vilket år det varit. Lite tidigt dock att göra någon års-sammanfattning redan nu då det är några månader kvar och det fortfarande är 2009.
Mycket kan hända ännu.

Ta hand om era nära och kära!




Publicerad: klockan 10:18:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:07:48.
Postat av: Trett
SV: Ja, jag får nog ta och göra det. Ska prata med min diabetessköterska om det vid nästa möte.
Postad: klockan 12:53:04.
Postat av: Madde
Kikar in och önskar dig en fin dag i höstrusket! Kram /M
Postad: klockan 13:17:21.
Postat av: sandra
Jag kände mig så stressad över att hinna handla allt efter som de faktist bara är 2½ månad kvar tills bebis ska komma :) Och man har inte råd att slänga ut flera flera tusen på en gång knappt hundra lappar.. ´;)



Jag har hsendrag/kramp i vanliga fall också MEN INTE SÅ HÄR, och jag hörde också det där med vatten men inte tyckte jag att det hjälpte då.. Men det kanske märks om det hjälper nu när det är så pass mycket jag får.. :) Kan ju alltid testa ;)



Jag vill också ha stor mage :) Min är liten bula bara ;) Tycker jag iellefall men jag ser den varje dag också :P
Postad: klockan 14:13:24.
Postat av: Hilea
Jo tack, det är bättre...
Postad: klockan 15:29:08.
Postat av: sandra
ja jag får göra det, det gör ju verkligen super ont :(



Ja, jag ska försöka få upp bilder snart ;) Men måste flytta fram hela datorn och krypa under för att få in sladden i den, USB:na fungerar inte frampå längre :/ Men det kommer det kommer :) Någongång^^

Ja dom säger ju att man får större mage fortare om man fått barn innan, så hoppas på att min också växer och blir megastor också ;)
Postad: klockan 15:42:57.
Postat av: Rebecca
Tack söta för din kommentar hos mig!

Ibland snurrar världen så fort att man har svårt att hänga med och ibland när det både är mycket positivt och negativt på samma gång vet man inte riktigt var man ska göra av alla känslor.

Vacker mage har du i alla fall och söta barn.

Kramar om!
Postad: klockan 15:45:30.
Postat av: Madde
sv: tack söta du :)
Postad: klockan 16:05:45.
Postat av: Cattan
Hej! är du en som gillar smycken?

På våran sida kan du köpa billiga handgjorda smycken, antingen till dig själv eller som present :) kanske man kan köpa en julklapp till någon man tycker om :)



Vi tar även emot beställningar på dina egna idéer.

tex vilken färg, typ av smycke och vilka berlocker DU tycker om :) kul va?



kolla, du förlorar ju inget på det :)
Postad: klockan 16:14:36.
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline
va så lite så :)

ska vi följa varandra via bloglovin?

ha en bra dag.

kram
Postad: klockan 17:24:40.
Postat av: Mia
Jaaa...det hinner hända mycket under ett år...på gott och ont. Det är väl det som är livet, med allt vad det innebär...
Postad: klockan 19:30:13.
Postat av: CHRJ
sV: Hah exakt! Tacktack, och desamma! =)
Postad: klockan 00:17:11.
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~
Ja tänk om man kunde se vad framtiden hade för planer för en. Jag har också haft ett turbulent år, då jag förlorade min mormor i canser och några månader senare blev mamma till en underbar liten pojke. Ibland önskar man att man kunde pausa tiden och livet för en stund för dom springer båda ifrån en. Ha det bra och grattis till bebis i magen :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0