Snyggt mamma mode.
Tuni  Knit Tunic SEK 499, Mama-licious - NELLY.COM
Fin tröja ifrån Nelly. 499 kr.

Penelope Woven Dress SEK 549, Mama-licious - NELLY.COM
Denna snygging såg jag även i butik och den är otroligt fin på!
Finns i svart och Gammelrosa. 549 kr.


Heal Strap Top SEK 149, Mama-licious - NELLY.COM
Ett snyggt linne. Finns i flera olika storlekar. 149 kr.

Fanti Dress SEK 399, Mama-licious - NELLY.COM
Denna klänning gillar jag också. 399 kr.


Alltihopa ifrån Nelly...!

Publicerad: klockan 13:48:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:19:37.
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob
haha sån kan jag bara ibland bli.. kan ha sjuk humor med haha. Jo en resa dit skulle vara allt annat än illa=) Visst är det resultatet man är ute efter men det är kul att få måla med=) Ha en alldels revlig dag ! Ja juste fin mode till mammor gillar den på bild 2, den skulle man tänka sig & använda även fastän man inte är gravid hehe.
Postad: klockan 14:19:52.
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob
Postad: klockan 14:35:22.
Postat av: Maja.
Min syrra väntar barn, så nu när jag är i USA passar jag på att köpa massa fina mammakläder och sötsaker till den lilla:) Finns ju ett mycket större utbud här och mycket billigare.
Postad: klockan 14:37:30.
Postat av: j
hej.

Jag har en tävling på min blogg om att vinna en ny bloggdesign.

Om du är intresserad så gå gärna in på min blogg och läs mer om tävlingen.

Va gärna med och lycka till;)

kramar Julia
Postad: klockan 14:40:06.
Postat av: tvillingmamman
Jag hittade inget snyggt att ha på mig när jag var gravid, och nu finns de massa :O
Postad: klockan 19:43:54.
Postat av: emelie
Mysig logg, lycka till med barnet! Svara gärna på dagens fråga i min blogg angående fjortisar =)



ha en fortsatt bra kväl!
Postad: klockan 20:02:10.
Postat av: tvillingmamman
jaa verklige, nästa graviditet ska jag fasiken i mej hitta massa snyggt!!!



vet du, jag har inte nes börjat med gardinerna, har haft fullt upp så det får bli imorgon istället :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0