Toys ´R´ Us
Snart öppnar Toys `R`us i Sundsvall. Den 22 Oktober närmare bestämt och jag kan lova att vi ska dit och kika. Jag börjar redan fundera på julklappar till barnen då jag kommer vara extremt höggravid lagomt till jul så tänkte jag vara ute i GOD tid i år. Så man slipper springa runt mitt i all julstress med en stormage. ;) Jag ska njuta av att gå i affärer och kolla på julklappar.

Här hemma håller vi på för fullt, jag har redan hunnit lägga in en del räkningar för denna månad. Skickat iväg mer papper, fått post idag från Barndiabetesföreningen som vi ska gå med i, ska även gå med i den lokala föreningen. Sedan har jag rensat bland alla papper som legat här överallt. Man får en hel del papper med sig om Diabetes från sjukhuset, så jag ska göra iordning en pärm och sätta in dom i. Alltid bra att ha.

Alex lagar middag just nu och jag ska snart gå ner och hjälpa honom att tillaga hemmagjord potatismos, till det blir det kokt korv och sallad. Gottigt!

En hel del räkningar blev det denna månad då man legat på sjukhuset i 2 veckors tid. Sjukt vad mycket pengar som gått åt.. huvudsaken är att Adrian mår bra nu iaf! :)

Nej middag som sagt... ;)


Publicerad: klockan 17:21:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:29:29.
Postat av: Anna!
Hej!

Såg att du hittade min blogg, så jag kom in till dig och har läst igenom hela okt. Från att ni fick veta att Adrian var sjuk!

Jag grät när jag läste allt. Man lever sig tillbaka på nåt sätt från sina egna upplevelser. Det är hemskt!!! Jag kan absolut säga att jag förstår dig. Jag var oxå gravid med vår Lukas när Alex blev sjuk. Lukas kom till oss i december.

Allt är i kaos! Jag finns här om du vill prata!!!! Vi som har barn med denna sjukdom måste hålla ihop och prata av oss för det är ingen annan som kommer förstå. Räkna med att det kommer komma många dumma kommentarer om denna sjukdom, men tyvärr är det bara att ta det. För börjar man förklara för nån så kommer det bli för komplecerat för dom o dom slutar att lyssna och bara säger " ja, nä, fy, det låter hemskt, vädigt konstig sjukdom det där"

Vi hörs igen.....på familjeliv om inget annat :)

KRAM
Postad: klockan 09:06:24.
Postat av: sandra
Toysrus igår och kollade baby saker men hittade inte så mycket där faktist sorgligt nog, men såg babyproffsen på andra sidan vägen då :) Guud vad kul det är att handla in allt till bebis :)



Och Julen som du skrev om ska vi inte ens tala om :) Älskar den! Ska bli så mysigt med julen iår med stormage och allt :D Åååhh!!
Postad: klockan 09:45:12.
Postat av: Anonym
Mycket trevlig blogg.



Ha en bra dag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0