Borta bra..Hemma bäst.
Nu är vi hemma igen, kom hem redan igår under dagen men hade fullt upp hela tiden från att vi anlände till Sundsvall.

Vi kämpade på in i det sista med Freddans rum, hann inte riktigt med allt som vi skulle men det var väldigt fint på rummet när vi var tvungna att åka hemåt. Vi hade målat hennes säng vit, hon fick ett gulligt begagnat men renoverat sängbord. Ett nytt skrivbord blev det oxå, sedan fyndade vi en massa smått och gott som skulle in dit. Hon fick oxå en fondvägg, väldigt fin vägg. Dock inte så jättefin upptill, slöa knivar är ingen höjdare då man skär till tapeten och den är blöt men både jag och svärmor var mäkta stolta då det var första gången vi tapetserade. :) Jag sa till svärmor att hon får köpa bredare lister till taket så syns det inte. ;)

I Kramfors har jag lyckats fynda lite smått och gott, vi har gått på loppisar och jag har hittat en tallrikshylla, en lampa till Tindras rum och en del annat småkraffs. Hittade även tapeter till Stumpans rum, mycket billigt och bra! Hade tänkt att hon skulle få en fondvägg oxå men nu vet jag inte om hon ska få det eller ej, har fått en annan bra idé istället som kanske blir finare. Men tapeter för 175 kr till ett helt rum känns som ett väldigt bra pris. ;)

Igår när vi kom till Sundsvall så fick jag och Tindra rusa in på Bamsegympan, Tindras första gång och hon tyckte det var så ROLIGT! Lyckliga stora tjejen. ;) När vi kom hem packades bilen ur, och sedan drog jag iväg igen med första kattungen till dess nya ägare. Det kändes riktigt jobbigt, men den kommer få det superbra. Idag hoppas jag att Alex arbetskamrat vill hämta hem den andra. :) 

Kom hem vid 19-tiden igår kväll och köpte med mig lite mat åt hela familjen. Vi hade inte hunnit med oss alls. Jag har inte hunnit handla heller. Så Alex fick dra iväg en snabbis sent på kvällen och handla det mest nödvändiga.. när han kom hem så låg jag på soffan och sov djupt. Helt slut efter helgen och veckan som varit, det har varit full fart hela tiden och ingen tid till vila. Så det ska prioriteras denna vecka tänkte jag, för nu har jag ont..foglossning känns det som. Och det gör ont hela tiden, foglossningen har ju inte varit ett problem förrän nu men jag anar att det är veckans aktiviteter som gjort sitt. 

Nu ska jag mysa med barnen...ikväll blir det Medialkväll igen. Längtas efter att göra något för mig själv. :) 
 

Publicerad: klockan 12:02:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0