Höststädning..
Ni kommer sakta men säkert märka lite förändringar här på bloggen,
vi bygger om som man så fint brukar säga. ;)

Min lilla-duktiga-syster hjälper mig med detta. :)

Idag har jag hunnit med att storhandla, äntligen kan jag säga. Det behövdes då kyl och frys stod gapande tomma och jag har inte orkat göra det förrän idag. Men så när jag kommer hem känner jag vilka sammandragningar jag fick av detta tunga, ont ont ont i magen gör det. Kvällen ska gå åt till att ligga och vila så mycket jag bara kan, Alex ska spela innebandy ikväll, så det är jag och barnen på tu man hand. Vi får hoppas att barnen somnar snabbt och att man slipper springa mycket.

Visst kan jag ringa gubben och säga att jag har ont och att han får komma hem istället men jag tror jag klarar mig och dessutom är det hans första träning, nytt lag och allt. Han behöver få röra på sig. :)

Dags att fortsätta med middagen, Kyckling och Pommes kör vi på här idag..

Publicerad: klockan 17:30:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0