I´m back!
Jag har inte hunnit, inte orkat sitta framför datorn på ett par dagar. Det blir kanske så när man har fullt upp hela dagarna, och knappt får sova om nätterna.
Ligger med maken och myser och tittar på Idol i sängen just nu. Han är söt och passar upp på mig ikväll, för jag har nämligen världens huvudvärk, känns som en migränattack?! Jag har i vanliga fall aldrig migrän men under graviditeten har jag fått känna på en och annan med en del synbortfall. Så den fulla uppdatering jag tänkt mig här ikväll kommer eventuellt imorrn.

Det har gått superbra på banken..lite strul med dom bara, dom har räknat fel ett antal ggr och jag har haft fullt upp med att kolla så det dom säger och gör överensstämmer med det som ska göras. Men nu är allt äntligen löst iaf. :)

Nu ska jag återgå till mitt vatten och tvn... och nu kommer maken med alvedon.
Kram på er alla..

P.s Ni skulle bara veta vad bebis bus i magen sparkar starkt nu. Vi är så glada och lyckliga.

Var det bara vi som skrattade gott åt detta?? ;)


Publicerad: klockan 20:20:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:03:24.
Postat av: Petra
haha det var sjukt kul men jag anade att det var ett skämt:)
Postad: klockan 09:12:04.
Postat av: sandra
HAHAHAHAHAHAHA vilka grabbar asså :P Det va klockrent ;)
Postad: klockan 09:27:26.
Postat av: maja
haha det där missade jag!!! Skit också:) Ha en fin helg! (hoppas huvudvärken har släppt)
Postad: klockan 14:43:56.
Postat av: Cissi
Hahaha, nej jag skrattade så att tårarna rann! Hoppas att ni får en supermysig helg! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0