Måndag = Nyttodag?

Igår kväll hade jag ont i ryggen då jag kom hem. Usch vad slut man blir efter en hel dags tvättande och kånkande. Men pappa var snäll och tyckte jag skulle åka hem, när jag ringde för en stund sedan och sa att jag kommer och tvättar klart senare så hade han redan fixat klart allt! Gissa om man blir glad då?! Tack för hjälpen pappa!! Nu behöver jag bara hämta hem det och torka det här hemma.

Låg på soffan igår och tjatade om allt jag ville att vi skulle fixa här hemma, vi är nämligen duktiga på att påbörja projekt men sen tar det tid att avsluta dom. Och det gjorde susen för idag tog jag itu med våran klädkammare. Jag har halvt om halvt byggt om den, fixade mindre hyllor (då dom var alldeles för djupa) och rensat därinne och kastat allt som ska bort. Maken kommer bli chockad ikväll, i think! ;) Blev riktigt tjusigt därinne mot för innan, men jag glömde såklart ta en före bild. Så nu luktar det gott därinne och är rent och fint!

Funderar på vad jag ska itu med nu då?! Finns en massa saker att göra men frågan är vad jag hinner klart med, ingen ide att sätta fart med något som inte blir klart, för då blir det säkert stående i flera dagar sedan. Kanske man ska fortsätta vid skrivbordet, hänga upp lite tavlor och så..?! Jag vill ha det andra skrivbordet NU..helst igår. ;) Gillar att ha som projekt att syssla med här hemma.

Adrian leker med Albin här hemma och dom är så roliga att sitta och lyssna på emellanåt, som nu när dom pratar om Tjejer! Dom är så söta! Tindra sitter på sitt rum och leker, duktiga tjejen min, hon är fantastisk när det kommer till att leka även om hon är ensam.

Nej dags att fortsätta, poppar musik till städandet så man får upp energin lite. :)




Publicerad: klockan 15:26:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:47:11.
Postat av: Cissi
Hej hej! Oj, vad du pysslar på, riktigt flitig är du. :)



Hoppas att du har fått en bra start på veckan. Kramar Cissi
Postad: klockan 19:43:50.
Postat av: sandra
Du kan inte bara sitta och ta det lungt en dag va? :P

Du verkar ALLTID ta för dig nått att syssla med :)

Visst bra att pyssla och grejja men vad trött iallefall jag skulle vara :P
Postad: klockan 19:44:15.
Postat av: sandra
Du kan inte bara sitta och ta det lungt en dag va? :P

Du verkar ALLTID ta för dig nått att syssla med :)

Visst bra att pyssla och grejja men vad trött iallefall jag skulle vara :P
Postad: klockan 19:44:41.
Postat av: sandra
Du kan inte bara sitta och ta det lungt en dag va? :P

Du verkar ALLTID ta för dig nått att syssla med :)

Visst bra att pyssla och grejja men vad trött iallefall jag skulle vara :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0