Tidiga mornar - Sena nätter.
Jag börjar så smått fundera hur detta ska gå? Redan nu, har jag svårt att andas om kvällarna, det trycker, klämmer och drar i magen. Jag har kuddar ungefär runt hela min ena halva av kroppen. Ligger och pustar och frustar och så ligger gubben bredvid, mysig som bara han är och smeker magen och knådar ryggen och bara håller om en. Så somnar man till sist och hinner sova en liten stund innan kisspauserna vankas till och från under natten. Jag har en aning om varför jag är trött och slut om dagarna. ;) Men det känns väldigt bra i övrigt, jag njuter av magen och bebis som busar därinne. Men det börjar helt klart bli tungt nu.

Vi har alltså landat på 25 fulla veckor och 1 dag idag...15 veckor kvar med andra ord, ja +-2, men det räknar vi mest på sluttampen. 15 veckor, inte alls länge kvar, fast jag medger att det ibland känns som en evighet men jag sysselsätter mig till fullo här hemma medans. ;)

Jag har lyckats sälja mitt skåp..Weeiii...!! Ni skulle bara veta hur glad jag är. Det som bara stod i vägen och nu ska det bort. :) Dessutom hamnar dom pengarna i tvättmaskins-sparandet. Snart, snart blir det ny tvättmaskin. Ska ner och vika tvätt och plocka undan lite i tvättstugan så att det är rent och snyggt tills vi ska hämta en ny maskin. Bara att plugga in den sen. ;)

Idag är jag hundvakt igen, det är riktigt härligt att ha någon som "drar" ut en i friskluften, men det är rätt skönt att få lämna igen dom oxå. Låna en hund är alldeles perfekt lagom! :)

Nu ska jag vila en stund innan vi ska ut på en liten promenad igen. Nästa promenad åker mössan på. Brr så kallt det blivit....



Bild från i somras..

Publicerad: klockan 11:54:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0