Fredagsmys och RÖSTA!
Just nu är det fredagsmys i vårt hem, vi delar alltid upp helgerna med en fredagsmys och en lördagsmys..mestadels för diabetesen. Så på fredagar äter vi typ lite Chips och Popcorn oftast och sedan på lördagar endast godis. :)

Idag har barnen lekt massor ute, Tindra har verkligen funnit Linnea och har så kul med henne och Adrian lekte lite med Grannpojken. Så roligt! Och mamman kunde passa på att städa och dammsuga, Oliwer sitter så gärna och kollar..än så länge. ;)

Ikväll kommer min fina vän Marie hit och det blir nog en del tjejprat, snart flyttar hon neröver mot sina hemtrakter..huvva! :/

Och imorgon kommer Lina och vi ska kolla lite nagelgrejjor inför bröllopet..spännande..hoppas verkligen att vi får till det! :)

Nej nu är det dags för fredagsmys igen..!!

P.S In och rösta med er på Oliwer HÄR!

Publicerad: klockan 20:01:50.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:15:11.
Postat av: Maria
Godmorgon vännen!

Du har något att hämta inne hos mig!



Kram Kram
Postad: klockan 14:36:11.
Postat av: Snart pappa.
Har röstat! :)
Postad: klockan 22:21:18.
Postat av: Marie
Min älskade Johanna <3 Kommer sakna dej :(

Självklart röstar jag på världens snyggaste kille :P

Postad: klockan 08:48:49.
Postat av: Amanda
Klart jag röööstar på lillkillen :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0